Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2009

ΜΕΤΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ!!!

Μετά από δυόμιση χρόνια περίπου , το παρών blog θα σταματήσει να δημοσιεύει νέες αναρτήσεις
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα σταματήσει και η ενημέρωσή σας για τον κερατόκωνο!
Η παρέα μας θα μεταφερθεί στην νέα μας ιστοσελίδα!
ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΗΣΤΕ: http://www.keratoconos.gr
Γραφτείτε δωρεάν στο forum και δημοσιοποιείστε τις εμπειρίες, τις γνώσεις,τους φόβους και τις απορίες σας σχετικά με τον κερατόκωνο. Εκεί θα ήμαστε όλοι εμείς για να απαντήσουμε, για να μιλήσουμε και να γνωριστούμε.
Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους για την αγάπη που δείξατε σε αυτό το blog και σας προσκαλώ στην καινούρια ιστοσελίδα!
Με εκτίμηση
Κώστας Δημητρίου

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

καλησπέρα παιδιά! Είμαι κι εγώ μια συμπάσχουσα που ετοιμάζεται για crosslinking! Η απόφαση είναι δύσκολη... Ο κερατόνωνος μου υπάρχει στο αριστερό μάτι(κυρίως)και διαγνώστηκε στα 12 (σήμερα είμαι 34). Δεν άντεχα όμως το σκληρό φακό καθόλου όλα αυτά τα χρόνια πράγμα που με δυσκολεύει πάρα πολύ στη ζωή μου. Παρέα με τον κερατόκωνο τελείωσα το σχολείο, σπούδασα μαθηματικός, έκανα το μεταπτυχιακό μου στη διδακτική των μαθηματικών και τώρα εργάζομαι ως καθηγήτρια σε σχολείο...όλα αυτά τα χρόνια ένα μαθαίνεις πιστεύω: "το να ζεις με το πρόβλημά σου" που για τους περισσότερους είναι δυσνόητο και πολύ απόμακρο. Όταν σου λένε, όμως, ότι στις μέρες μας υπάρχει θεραπεία τότε μπαίνεις στον πειρασμό να το τολμήσεις...περιμένω κι εγώ λοιπόν για τον καθορισμό του ραντεβού μου. Θα το κάνω στον Κανελλόπουλο. Πιστεύω εμπνέει εμπιστοσύνη. Συμφωνείτε;;;