Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2008

Ο Μάνος Έκανε Επάμβαση C3-R Στα Δυο Μάτια Και Περιγράφει..

Καλησπέρα παιδιά


Με λένε Μάνο και στο mail μου που είχε αναρτήσει ο Κώστας την 4η Ιουλιου είχα υποσχεθεί ότι θα ενημερώνω για την καταστασή μου.
Μετά από το πολύ μεγάλο σοκ όπου ένιωσα το κόσμο να χάνεται κάτω από τα πόδια μου όταν εμαθα για το κερατόκωνο,ξεκίνησε ο γολγοθάς των επισκέψεων σε ειδικούς στον κερατοειδή. Η κατασταση δεν ήταν η καλύτερη αλλα δεν ήταν και τόσο τραγική όσο μου είχαν περιγράψει στην αρχή.Όλοι συμφώνησαν ότι το πλεον ενδεδειγμένο λόγω του πάχους του κερατοειδή (περιπου 460 μικρά και στα δύο μάτια στο κέντρο) καθώς και η ηλικία μου (32) ήταν να κάνω την C3-R επέεμβαση. Αφού έψαξα μέσω της pubmed.com σε peer-review άρθρα (δηλαδή σε πολύ αξιόπιστα περιοδικά) για να μάθω για την επέμβαση και για να διασταυρωσω ότι ό,τι μου είχαν πει ανταποκρινόταν στην πραγματικότητα αποφάσισα να τη κάνω. Έκανα το καλό μάτι στις 25/7 και το άλλο στις 5/9. Τη διαδικασία δεν τη περιγράφω αφού το έχουν κάνει άλλοι πιο πριν πολύ παραστατικά. Αυτο που θέλω να τονισω είναι ότι δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο από πλευράς ταλαιπωρίας ούτε κατά τη διάρκεια και για μένα ούτε μετεγχειρητικά. Το ένα μάτι 40 ημέρες μετά το χειρουργείο έχει μια μικρή θολούρα αλλά θα φύγει και αυτή όπως μου είπε ο γιατρός βοηθωντας το μάτι με τεχνητά δάκρυα.Τα αποτελέσματα δεν μπορούμε να τα ξέρουμε ακόμη και όπως μου είπαν θα μπορουμε να μιλήσουμε με σιγουριά μετά από μια πενταετία.Στη πλειψηφία των περιπτώσεων υπάρχει βελτίωση μέχρι και δύο βαθμούς αστιγματισμό ακόμα και 3 χρόνια μετά!
Κλείνωντας αυτό το mail θα ήθελα να ευχαριστήσω δημόσια το Κώστα διότι το ιστολόγιο αυτό είναι οδηγός, και παρηγορία για πάρα πολύ κόσμο. Υπόσχομαι να τα ξαναπούμε σύντομα.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κώστα,ευχαριστούμε για την ενημέρωση.
Τα πράγματα είναι όπως περίπου τα είπεσ, έτσι ακριβώς ήταν και για μένα.
Ελπίζω αυτή η θεραπεία να εδραιωθεί μόλις φανούν και τα μακροπρόθεσμα αποτελέσματα για να μπορεί να γίνεται όσο το δυνατό πιο σύντομα.

Greek

Κώστας είπε...

Greek ο Μάνος το έγραψε το κείμενο, εγώ απλώς αναδημοσίευσα :)

Ανώνυμος είπε...

Χαχα, Μάνο εννοούσα, χτύπησε κ εδώ ο δαίμονας του τυπογραφείου :P

Greek

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΙΑ ΣΑΣ...ΕΙΜΑΙ Ο ΜΑΡΙΟΣ ΚΑΙ ΠΑΣΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΑ...ΤΗΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΣΤΑ 15-16 ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΣΧΕΔΟΝ 21.
ΕΜΕΝΑ ΑΠΛΑ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΜΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΕΘΟΔΟΙ ΓΕΝΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ...ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ Ο ΚΕΡΑΤΟΚΩΝΟΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ...ΤΩΡΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΣΚΛΗΡΟΥΣ ΦΑΚΟΥΣ ΕΠΑΦΗΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΥΓΚΡΑΤΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΤΑΘΕΡΟ...ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ 5-6 ΧΡΟΝΩΝ ΕΙΧΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΙ ΜΙΚΡΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΟΡΑΣΗ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ 0.25.
ΘΑ ΙΘΕΛΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΙΣ ΕΜΠΕΙΡΕΙΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΙΧΑΝ ΟΙ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΝ ΞΑΝΑΕΜΦΑΝΙΣΤΙΚΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ....(ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΕΧΕΤΕ Κ ΕΣΕΙΣ ΞΑΝΑΦΟΡΕΣΕΙ ΣΚΛΗΡΟΥΣ ΦΑΚΟΥΣ ΕΠΑΦΗΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Κ ΟΤΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ)
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ,
ΜΑΡΙΟΣ