Κυριακή 31 Μαΐου 2009

Η Ιστορία Της Έλλης

Κώστα και λοιποί "κερατοκωνιακοί"-δική μου λέξη αυτή- για σας.

Με λένε ΄Ελλη και είμαι 19 χρονών.Η ιστορία μου άρχισε πριν από 7 χρόνια,στα 12 μου, δηλαδή.Αυτό μάλλον σημαίνει ότι είμαι αυτή που ανακάλυψε στη μικρότερη ηλικία,τον κερατόκωνο! Από τότε άρχισε το μακρύ ταξείδι μαζί του.
Ανακαλύφθηκε τυχαία το 2002, από έναν απλό οφθαλμίατρο στη πόλη μου ,το Βόλο, ο οποίος δεν είχε ούτε τα κατάλληλα μηχανήματα ,ούτε τις γνώσεις.Για καλή μου όμως τύχη ,το υποψιάστηκε και με οδήγησε πολύ νωρίς σε έναν ειδικό ο οποίος το επιβεβαίωσε.Το δεξί μου μάτι έχει κερατόκωνο! Δυστυχώς όμως η μέθοδος crosslinking ακόμη δεν εφαρμόζεται στην Ελλάδα.Απλώς τον παρακλολουθούμε συνεχώς.Στο μεταξύ αλλάζω γιατρό .Τώρα βλέπω τόν "ΓΙΑΤΡΟ ΜΟΥ " στην Αθήνα. Μόλις εφαρμόζεται η μέθοδος ,τον Οκτώβριο 2008, την επιχειρούμε,χωρίς όμως επιτυχία. Στη μέση της επέμβασης σταματήσαμε γιατί ο υμένας δεν δέχεται το laser.To δεξί μου μάτι αφέθηκε πια να πάει για μεταμόσχευση,όποτε χρειασθεί.
Πριν από 2 χρόνια "πήρε μέντα" και το αριστερό μου μάτι. ΄Ομως τώρα η μέθοδος εφαρμόζεται και το πρόλαβα στην αρχή.Κάνω την επέμβαση στις 26 Αυγούστου 2008 με πολύ καλά αποτελέσματα.
Τώρα βέβαια βλέπω τα πράγματα πιο ψύχραιμα και με περισσότερο χιούμορ,αλλά όλα αυτά τα επτά χρόνια δεν ήταν και τα καλύτερά μου.
Μόλις προχθές έμαθα για τη παρέα σας και σας ρωτάω...."Παιδάκια,θέλετε να γίνουμε φίλοι? Είμαστε όλοι τό ίδιο "τυχεροί"!!! ΄Εχουμε το ίδιο "παιχνίδι"!!!!!!
Λυπάμαι μόνο ,που δεν έμαθα για την συγκέντρωσή σας στη Θεσσαλονίκη, εγκαίρως.Θα προσπαθήσω να πάω στην Αθήνα.

Για σας!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γειά σε όλους
με λένε Βιβή και είμαι τριάντα τριών χρονών. Μάλλον είμαι αυτη που ανακάλυψα οτι έχω κερατοκώνο σε μεγαλύτερη ηλικία από όλους αφού το ανακαλυψα μολίς πριν απο δύο χρόνια. Φανταστείτε την έκπληξή μου όταν έμαθα απο το internet ότι η ασθένεια παρουσιάζεται στην εφηβεία.... Τελος πάντων να μην πω την γνώμη μου για τους οφθαλμιάτρους που έχω αλλάξει όλα αυτά τα χρόνια (και είναι αρκετοι)
Δε θέλω να σας ζαλίσω με λεπτομέρειες το κυριότερο που θέλω να σας πω είναι ότι το blog σας με βοήθησε πάρα πολύ και να ενημερωθώ αλλά κυρίως να μη νιώθω μόνη.

Κώστας είπε...

Γεια σου Βιβή!
Χαίρομαι που το blog σε βοήθησε στην ενημέρωσή σου!
Όπου μπορούμε να βοηθήσουμε θα είμαστε εδώ!

Τα λέμε!