Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2008

Σωστή Εφαρμογή Του Φακού Στο Μάτι

Η Άννα θίγει ένα θέμα...
Αυτό του εφαρμοστή των φακών επαφής.
Ο εφαρμοστής είναι αυτός που βγάζει τις καμπυλότητες που πρέπει να έχει ο φακός για να εφαρμόζει σωστά στο μάτι.
Εφαρμοστής μπορεί να είναι ο οφθαλμίατρος ή ο οπτικός σας.
Μεταφέρω εδώ το σχόλιο της Άννας στην προηγούμενη ανάρτηση για να πούμε από εδώ την άποψή μας.

Να ρωτησω κατι σχετικο?
Όταν σας πηραν μετρα για φακους τους παρηγγειλε εκεινος..?
και μετα πηγατε και τους πηρατε απο τον ιδιο?
η σας εδωσε τα νουμερα με το ελευθερο να το ψαξετε.. οπως στη συνταγη με τα γυαλια?? Εμενα οπως καταλαβαινετε μου ετυχε η πρωτη περιπτωση και επειδη στον 1,5 χρονο μου εκανε θεμα για δευτερο ζευγαρι... σταματησα και ξεκινησα να το ψαχνω απο αλλη οπτικη γωνια.. το πρωτο ζευγαρι δνε το βολευτηκα ουτε 2 μηνες..
Αστε που μου τους εβαλε με αναισθητικο κ αντι αν με αφησει να δουμε αν με ενοχλουν κλπ τους αγορασαμε.. παλιοτερα φορουσα μυωπιας και δεν περιμενα να υπαρχει ιδιαιτερη διαφορα.. ελα ομως που υπεφερα.. τους φορεσα δυο μηνες με το ζορι και αυτο με τοσο αναισθητικο που μουδιαζαν τα χειλια μου.. μετα ειδα πως απ τη χρηση υπαρχει πιθανοτητα διατρισης κερατοειδους και αγκαλιασα σφιχτα τα γυαλακια μου.. την επωμενη φορα ομως δεν θα το αφησω ετσι.. θα ζητησω να κανω βολτα στο τετραγωνο.. να δω!!
Οι πρωτοι ηταν ημισκληροι μικροσκοπικοι.. εφευγαν με μεγαλη ευκολια.. δεν συζηταμε για μακιαγιαζ.. αυτο το σπορ το ξεχασαμε ηδη.. αργουσε να παρακολουθησει την κινηση του ματιου και ηταν σαν να σε εγδερνε.. μετα τα βλεφαρα ηταν βαρια και γιατι ενιωθα να μου σταθεροποιουν τους φακους αλλα και γιατι αν τολμαγα να κοιταξω λιγο προς τα πανω ο φακος γλιστρουσε παλι προς τα κατω μεχρι να βρει βλεφαρο να σταματησει και μεχρι να σταματησει.. μαρτυριο ρε γμτ.. η το πιο τρελο.. να φευγει με τοση ευκολια μπροστα απ την κορη και αν ατυχησεις και παει στο λευκο του ματιου βεντουζωνει και ααααντε να το βρεις να το βγαλεις..
Αυτα τα περιττα και για σημερα.
Σας φιλω και σας καληνυχτω..

10 σχόλια:

Κώστας είπε...

Από την μεριά μου να πω ότι τους φακούς μου τους έφτιαξε ο οπτικός μου.
Φυσικά δεν χρησιμοποίησε αναισθητικό.
Τις καμπυλότητες δεν μου τις έχει δώσει και να πω την αλήθεια δεν του τις έχω ζητήσει και ποτέ!

KonstantinosK είπε...

προφανως υπαρχουν 2 πιθανοτητες στο προβλημα της αννας
1) μη σωστη εφαρμογη του φακου (το πιθανοτερο)
2) πολυ προχωρημενος ΚΚ και αδυναμια καλης εφαρμογης καταλληλου κερατοκωνικου φακου.
Για το αναισθητικο εχει δικιο. Ελεγχεται η εφαρμογη του φακου και η ανοχη του ασθενη αφου περασει η δραση του αναισθητικου, συνηθως μετα 20-30 λεπτα, πριν προχωρησουμε στην παραγγελια

anna είπε...

ΝΑΙ.. ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ... μπορουσε να τους παραγγειλει μονος του απο συγγενη πρωτου βαθμου? και μου το ειπε κ ολας και να πηγαινα και τα γυαλια μου εκει.. και δνε τα πηγα.. ο γνωστος που μου εδωσε τις πληροφοριες για τους κερατοκωνικους μου ειπε να παω απευθειας εκει και θα μου τα βρει ο οπτικος ολα.. κ εκεινος εχει απελπιστει απ τον τομεα και κανει το ιδιο..

anna είπε...

και κατι τελευταιο.. πως λεγεται η υποειδικοτητα που ασχολειται με την παθηση μας..? πως βρισκουμε καταρτησμενους ιατρους πανω στο θεμα? συλλογο? χρυσο οδηγο? ιντερνετ και αν ειναι το τελευταιο ποια κλειδια μας παραπεμπουν σε μια τετοια ερευνα..

xomeritis είπε...

Εμένα ο φακός με πόναγε πολύ κι έφευγε συνέχεια, αν και η όρασή μου είχε βελτιωθεί πολύ. Θυμάμαι με τρόμο ότι μου έπεσε από το μάτι και στάθηκε στο μάγουλο στο μάγουλο, μια μέρα που διέσχισα τη Σταδίου κι έπρεπε να βιαστώ. Τότε οι δικοί μου ήταν σκληροί (1990). Πόναγε πολύ η τοποθέτηση.

Elerran είπε...

Εγώ έβαλα πρώτη φορά φακούς πριν από περίπου 10 μήνες. Είναι σκληροί/ημίσκληροι, δεν ξέρω, θα σας γελάσω. Είναι αεροπερατοί, άκαμπτοι και με μικρή διάμετρο.
Πήγα σε έναν οπτικό, φίλο του πατέρα μου. Η όλη διαδικασία κράτησε πάνω από μια ώρα. Μου άλλαξε αρκετά δείγματα, για να βρούμε πιο ταιριάζει καλύτερα, και μπορώ να πω ότι ακόμα και για τον φακό που εφάρμοζε καλύτερα είχα αμφιβολίες για το κατά πόσο θα τον συνήθιζα αφού μου βγήκε κάνα δυο φορές στις δοκιμές, και αυτό το παίξιμο που κάνει όταν ανοιγοκλείνω τα μάτια μου φαινόταν απαράδεκτο.
Τελικά οι φακοί ήρθαν μετά από δυο βδομάδες, τους συνήθισα άμεσα, και μάλιστα είχα καλύτερη όραση απ'ότι με τα γυαλιά. Μπαίνουν εύκολα, ενώ έχω πλέον συνηθίσει και δεν κάνω κάποιες συγκεκριμένες κινήσεις που ξέρω ότι έχουν κίνδυνο να βγει ο φακός.
Υπήρξε ένα διάστημα 3 εβδομάδων, μέσα στον Οκτώβρη που το μάτι μου δεν άντεχε τους φακούς για πάνω από μερικές ώρες, αλλά σταμάτησε πριν το ψάξω, και υποψιάζομαι ότι έφταιγε το υγρό, γιατί σταμάτησαν το προβλήματα όταν άνοιξα το καινούριο μπουκαλάκι. Δυστυχώς πέταξα το προηγούμενο πριν κάνω τον συσχετισμό, και δεν είδα αν είχε λήξει ή τίποτα τέτοιο.

Ένα πράγμα θέλω να ρωτήσω. Δεν έχω κάνει έρευνα αγοράς. Πόσο πληρώνετε για τους φακούς; Έδωσα 400 για το ζευγάρι, και άλλα 200 για τον έναν που έχασα, και μου φαίνονται εξωφρενικά πολλά, αλλά δεν έχω μέτρο σύγκρισης.

Κώστας είπε...

αννα
Δεν νομίζω να χρειάζεται να σου απαντήσει ο Γιατρός ότι ο οφθαλμίατρος που πήγαινες σσε εκμεταλλευόταν...

Θωμά
Σκληροί φακοί?
Ούτε καν αεροδιαπερατοί?
Όντως πρέπει να πονούσαν...

elerran
Εννοείται οτι θα έβλεπες καλύτερα με τους ημίσκληρους.
Η τιμή τους και στην Κοζάνη κυμαίνεται σε αυτά τα επίπεδα. 200 με 250€.
Εμένα ο αριστερός φακός είναι...ψόφιος για παρεξήγηση. Βγαίνει πολύ εύκολα αν ξεχαστώ.
That's life!
Πολλές φορές έχω φωτοφοβία και μερικές φορές δεν μπορώ να κρατήσω τα μάτια μου ανοικτά και να κοιτώ ίσια. Εγώ το εντόπισα στην κούραση και στην πολύωρη χρήση των φακών (15 ώρες συνέχεια). Η λύση για μένα είναι σε τέτοιες περιπτώσεις να χρησιμοποιώ σταγόνες. Maxidex για την ακρίβεια. Απο μια σταγόνα στο μάτι μια φορά την μέρα για 2-3 μέρες και μετά όλα καλά.

Ανώνυμος είπε...

ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΩΣΤΕ ΜΟΥ ΟΝΟΜΑ ΓΙΑΤΡΟΥ ΑΘΗΝΑ Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Costa-Costa είπε...

άνομα γιατρού; ανώνυμε..για τους φακούς; για ποιο ακριβώς θέμα;

Ανώνυμος είπε...

ONOMA ΙΑΤΡΟΥ