Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2008

Επικοινωνία μέσω mail

Με χαρά διαπιστώνω ότι αναπτύσεται σιγά σιγά μια επικοινωνία μέσω mail με άλλους...συμπάσχοντες!
Αυτό είναι καλό γιατί μαθαίνω και άλλες απόψεις ή προσεγγίσεις πάνω στον κερατόκωνο.
Είναι καλό γιατί λέμε τα προβλήματά μας σε άτομα που ξέρουμε ότι τα έχουν βιώσει κι εκείνοι και ίσως να τα έχουν λύσει.
Ελπίζω αυτό να συνεχιστεί και στο μέλλον και να μην μείνει η επικοινωνία μόνο σε 2-3 emails.

Ελπίζω να βρω τον χρόνο για να ανεβάσω και καμμιά νέα ανάρτηση που να αναφέρεται στον κερατόκωνο, γιατί το έχω παραμελήσει....

Καλή χρονιά να έχουμε.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα,είμαι ο Χρήστος και έχω και εγώ Κερατόκωνο στο Δεξί μάτι και ο Γιατρός μου είπε ότι έχει ξεκινήσει και στο αριστερό μάτι σιγά σιγά.....Θέλω να ρωτήσω η θεραπεία του Κερατώνου με Ριφοβλαβίνη κολαγόνου πόσο κοστίζει? και αν υπάρχει βελτίωση? Σας ευχαριστώ