Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2008

Εμπειρία Απο Θεραπεία Με C3-R Με Χρήση Ριβοφλαβίνης

Να και μια εμπειρία απο άτομο που έκανε την θεραπεία C3-R Με Χρήση Ριβοφλαβίνης.
Σας μεταφέρω αυτόσιο το comment που έκανε o Costa Costa στην προηγούμενη ανάρτηση.



Ιούνιος 2007 έγινε to crosslinking μου στο Αχέπα.
Το όνομα του γιατρού μου δεν θέλω να το αναφέρω δημόσια. Ας τελειώσουν όλα με το καλό και γιατί όχι να τον διαφημίσω τον "σωτήρα μου".
Στην πράξη τώρα...μπήκα σε ένα σκοτεινό δωμάτιο.. μου φόρεσε από τη μέση και πάνω κάτι σαν ποδιές ιατρικές. ξάπλωσα σε ένα κρεβάτι-πάγκο και άρχισαν τα όργανα.. μου έβαλε μια "δαγκάνα" στο μάτι για να μην μπορώ να το κλείσω και από εκεί άρχισε ο πόνος.. η διαδικασία στη συνέχεια ήταν η γνωστή που ανέφερες δλδ η ακτινοβολία του UVA και σταδιακά οι σταγόνες ριβοφλαβίνης. Δεν θέλω να σας τρομάξω αλλά πρώτη φορά πονεσα τόσο πολύ στη ζωή μου... και το κακό είναι ότι διήρκεσε μία ώρα περίπου το όλο σκηνικό. Όταν λέμε πόνος εννοώ την διαρκή ακτινοβολία που ήταν σαν κάψιμο στο μάτι σε συνδυασμό ότι πρέπει να είσαι τελείως μα τελείως μα τελείως μα τελείως...........μα τελείως ακίνητος! το τελευταίο 10 λεπτό συν τοις άλλοις προστέθηκε και ο πόνος από τις δαγκάνες που προανέφερα.Αμέσως μετά μου έβαλε ένα μαλακό φακό επαφής που μου είπε ότι δρα σαν χανζαπλάστ δλδ κυρίως ένα προστατευτικό στο μάτι για να μην μολυνθεί.με το που βγαίνω απο το νοσοκομείο είχα φυσικά φωτοφοβία. δλδ δεν άντεχα το φως...Γυρίζω στο σπίτι ζαλισμένος... και φυσικά κοιμάμαι.. ξυπνάω μετά από 3 ώρες και να βογκάω από τον πόνο...κάτι που συνεχίστηκε άλλες 2 μέρες μαρτυρικές(δεν αναφέρω λεπτομέρειες γιατί ήδη σας τρόμαξα).. δεν άντεχα το φως καθόλου..ακόμη και το φως που εκπέμπει το κινητό με πείραζε..την 3η μέρα πηγαίνω στον ντόκτορ και μου βγάζει τον φακό και ένιωσα σαν να ανέπνευσε το μάτι.. μου έδωσε σταγόνεςο πόνος έφυγε μετά από λίγες ώρες και μου έμεινε κουσούρι το κατακόκκινο μάτι.. όπου σιγα σιγά μετα απο λίγες μέρες.. άσπρισε
Η όραση μου δεν βελτιώθηκε πρακτικά μέχρι τώρα(Ιανούάριος 2008) δλδ δεν βλέπω κάτι καλύτερα, κάνω εξετάσεις κάθε 3 μήνες από τότε και ο γιατρός είναι πολύ ευχαριστημένος και αισιόδοξος, Ο κερατόκωνος σύμφωνα με τις μετρήσεις έχει βελτιωθεί από τι λέει.
Τον προσεχή Ιούνιο πάμε για Laser που αν όλα πάνε καλά θα "βλέπω"!...πόσα δέκατα.. κανείς δεν ξέρει ακριβώς..
Πάντως χαλάλι ο πόνος χαλάλι αν το καλοκαίρι δω το φώς το αληθινό…
Ήδη είναι μεγάλο το comment μου
Έχω κι αλλά να πω πολλά και ενδιαφέροντα αλλά διαβάς-διαβάς…
Θέλω να μπουν κι άλλοι στο blog να σχολιάσουν να δημιουργηθεί μία παρέα από συμπάσχοντες… που λέγοντας τον πόνο μας ίσως να βοηθήθούμεΔυστυχώς είμαστε οι μόνοι που μπορούμε να καταλάβουμε ο ένας τον άλλο.
Φιλικά
Costa-Costa

44 σχόλια:

Elerran είπε...

Θέλω να ευχηθώ καλή τύχη και καλά αποτελέσματα στον φίλο.
Εγώ ακόμα βλέπω αρκετά καλά με χρησή σκληρών φακών, 8 και 9 δέκατα περίπου. Μεγάλη κατάρα ο κερατόκωνος, και δεν σε καταλαβαίνει και κανένας...

xomeritis είπε...

Καλώς σας βρήκα - συμπάσχων κι εγώ. Μόλις ανακάλυψα το blog.

Κώστας είπε...

elerran
Κατάρα δεν θα πεις τίποτα. Καλύτερα να ήμουν με ένα δάκτυλο΄λιγότερο παρά με κερατόκωνο!

Thomas Xomeritis
Καλωσήλθες φίλε στο blog. Ελπίζω να το βρεις ενδιαφέρον!

Costa-Costa είπε...

Ευχαριστώ πολύ παιδιά να στε καλά!

Θα ήθελα με την ευκαιρία να ρωτήσω πόσο καιρό "φοράτε :P" τον κερατόκωνο. εγώ από το 2002 που τον ανακάλυψα..
Έχω πάει σε πολλούς γιατρούς... πολλά ευρώ σε επισκέψεις-φακούς σκληρούς-ημίσκληρους-αεροδιαπέρατους...αεροκατευθυνόμενους... έλεος!!! καλά αν βάλουμε και τα υγρά φακών ξεφύγαμε...

πάντως και το cross linking για να το κάνεις θα πρέπει να πληροίς κάποιες προϋποθέσεις.
κυρίως να έχει κάποιο αρκετό πάχος ο κερατοειδής, δεν θυμάμαι ποσο ακριβώς. Ο δικός μου στο δεξί μάτι ήταν στο όριο... ευτυχώς για μένα.

Δεν θέλω να μονολογώ...περιμένω σχόλια κυρίες & κύριοι

φιλικά
Costa-Costa

xomeritis είπε...

Εγώ γύρω στα 25 χρόνια...έχω προσαρμοστεί, όσο γίνεται.

Ανώνυμος είπε...

οκ το μαιλ τοθ παιδιου με κατατρομαξε.. εχω ανακαλυψει τον κερατοκωνο απ το 2005 ενω πρεπει να τον ειχα απ τα 16 μου.. ειμαι 30 σημερα. λοιπον..
πηρα φετος την αποφαση μιας και ειχα ακουσει για κατι πιο οργανωμενο στην Κρητη και πηγα και τους ειδα κια με ειδαν.. (κλεινεις ραντεβου) για την παθηση μας δικαιολογουν ενα ραντεβου το μηνα (150ευρω)κοστος εξετασης.. ειχα παειενδιαφερομενη για τους δακτυλιους αλλα τελικα μου προτειναν την ριβοφλαβινη αλλα μου εδωσαν και ενα αλλα χαρτακι που σε περιπτωση θετικής αποφασης στην επεμβαση να υπεγραφα για την ευθυνη πιθανων επιπλοκων.. που ξεκίνούσαν από μολυνση στον κερατοειδη και εφταναν προ των θυρων για μεταμοσχευση.. η επεμβαση στο Ηρακλειο θα κοστιζε 1500ευρω καθε ματι ενα τη σειρα και καμια απ τις κοινες ασφαλισεις δεν το καλυπτει εκτος απο καποιες ιδιωτικες ασφαλισεις για τις οποιες φανταζομαι επρεπε να εισαι ηδη ασφαλισμενος..
λοιπον.. οπως καταλαβαινεις ομοιοπαθη της ριβοφλαβινης ηταν που ηταν το κλιμα στραβο.. με αυτα που ειπες το εφαγε και ο γαιδαρος..
βεβαια.. το τελευταιο διαστημα ετυχε να γνωρισω αλλο εναν ομοιοπαθη του οποιου το ενα ματι ειναι απ οτι λεει κατεστραμενο αλλα εχει σωθει με κατι φακους νεας τεχνολογιας.. μαλακους που εσωκλειουν σκληρουσ 'η ημισκηρους. και το σιτε που με ειχε προτρεψει ηταν ενα ευροοπτικαλ κατι τετοιο.. υπερ ευχαριστημενος και ειναι η επομενη κινηση μου επιφυλασσομαι για το αποτελεσμα απλα εγω εχω σκοπο να το ψαξω και απο εκει.. το κομματι των γιατρων ο τελευταιος το εχει αποκλεισει μιας και ειναι η εκμεταλευση της εκμεταλευση ω παλιοεκμεταλευση σας ευχαριστω σας συμπονω και σας ζητω συγγνωμη για την φλυαρια μου.

για τις γυναικες ομοιοπαθης.. καλως ηρθατε στον κοσμο της καισαρικης:)

KonstantinosK είπε...

Γειά σας παιδιά,

επιτρέψτε μου μερικά σχόλια από την πλευρά του ειδικού χειρουργού κερατοειδούς.

Ενταξει, μερικά πράγματα δεν είναι έτσι ακριβώς όπως περιγράφονται από κάποιους εδώ, αλλά σε γενικές γραμμές να ξέρετε τα εξής

-ούτε όλοι οι γιατροί είναι ίδιοι και αυτό αφορά τόσο τον τρόπο συμπεριφοράς απέναντι στους ασθενείς, την "οικονομική εκμετάλλευση" που καμμιά φορά όντως υπάρχει, αλλά επαναλαμβάνω οχι από όλους-, αλλά και τις γνώσεις καθώς και η οφθαλμολογία όπως και οι άλλες ιατρικές ειδικότητες είναι πιά σπασμένη σε υπο-ειδικότητες. Ο γιατρός που θα σας αναλάβει πρέπει να είναι εξειδικευμένος στις παθήσεις του κερατοειδή. Τέτοιοι οφθαλμίατροι λοιπόν υπάρχουν στην ελλάδα αλλά είναι λίγοι και πρέπει να τους βρείτε με βάση την επιστημονική τους κατάρτιση και όχι τις εμφανίσεις στην ΤV ή την διαφήμιση.

- κατανοώ την αγωνία όλων σας και καταλαβαίνω πόσο ενοχλητική πάθηση είναι ο κερατόκωνος (ΚΚ) και πόσο επηρεάζει τις ζωές σας, αλλά συνεχώς προχωράμε σαν επιστήμη στη διερεύνυση και αντιμετώπιση του προβλήματος.

- το cross linking είναι μια πολλά υποσχόμενη μέθοδος αλλά υπάρχουν αυστηρά διεθνή κριτήρια εφαρμογής και φυσικά δεν είναι ριζική θεραπεία του προβλήματος, ούτε μπορεί να εφαρμοστεί σε όλους τους κερατοκωνικούς ασθενείς. Σκοπός της θεραπείας είναι η ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ του ΚΚ. Mόνο σε ένα μικρό ποσοστό μπορεί να υπάρξει βελτίωση της όρασης. Ο σκοπός της θεραπείας επιτυγχάνεται όταν ανασταλεί η εξέλιξη (σκληρυνση του κερατοειδή με την UV ακτινοβολία) και μπορέσει μετά να εφαρμοστεί σωστά ο κατάλληλος φακός επαφής που δεν θα χρειάζεται συνεχείς αλλαγές. Αλλωστε ξέρετε και ξέρουμε ότι όταν εφαρμοστεί ένας κατάλληλος φακός επαφής σε KΚ (συνήθως ημίσκληρος ή ημίσκληρος με μαλακή επίστρωση) η ποιότητα της όρασης είναι πολύ καλή, συχνά καλύτερη από την όραση που επιτυγχάνουμε μετά από μεταμόσχευση κερατοειδούς για παράδειγμα.

- ο πόνος που είχε ο φίλος μας μετεγχειρητικά είναι σχετικά αναμενόμενος (ίσως όχι στην ένταση που το περιέγραψε, χωρίς να θέλω να αμφισβητήσω την εμπειρία του), αφού ουσιαστικά δημιουργούμε κατα την εφαρμογή της ακτινοβολίας μια επιφανειακή 'πληγή' στον κερατοειδή, που μέσα σε 2-3 24ωρα επουλώνεται.

- υπαρχουν παμπολλα ερωτήματα που θα μπορούσα να απαντήσω, αλλά επιτρέψτε μου αυτά τα λίγα προς το παρόν. Θα επισκέπτομαι συχνά το blogg (σημερα ήταν η 1η τυχαία επίσκεψη) και εύχομαι να σας φανώ χρήσιμος.

Κώστας είπε...

Thomas Xomeritis
25 χρόνια με κερατόκωνο....έννοείται ότι προσαρμόζεσαι.
Εγώ έχω μόλις 12 και κάτι ψιλά

Αννα
Σε ευχαριστώ που δέχτηκες την πρόσκλησή μου και άφησες σχόλιο στο blog.
Αυτούς τους είδικούς φακούς που αναφέρεις, θα ψάξω να βρώ τι πράγμα είναι και θα ανεβάσω πληροφορίες.
Το χαρτί που σου δώσαν απο το νοσοκομείο να υπογράψεις είναι στην ουσία ανάληψη των ευθυνών για την έκβαση της επέμβασης. Έτσι δεν είναι?

costa costa
Εσύ υπόγραψες χαρτί σαν κι αυτό που λέει η Άννα στο σχόλιο της?

KonstantinosK
Καλωσήλθες στο blog.

Το blog αυτό είναι ένας χώρος εμπειριών και συλλογής πληροφοριών για τον κερατόκωνο. Το πόσο ακριβείς είναι όντως ένα θέμα. Ελπίζω εσύ με την ματιά ενός επιστήμονα να μας βοηθήσεις να αποφύγουμε τις λάθος πληροφορίες...

Φυσικά και όλοι οι γιατροί δεν είναι...κοράκια.
Σε καμμιά περίπτωση.
Εγώ με τον οφθαλμίατρο μου στην Κοζάνη έχω φιλική πλέον σχέση. Δεν θυμάμαι πότε μου πήρε λεφτά για επίσκεψη τελεταία φορά!
Πάντως έχω μιλήσει με άλλους ασθενείς ή μου έχουν σταλεί σχόλια σε παλιότερες αναρτήσεις όπυ φαίνεται η αγωνία των ασθενών να βρούν(-με) έναν οφθαλμίατρο που να βλέπει τον ασθενή σαν άνθρωπο και όχι σαν κατοστάευρω.Μου έχουν τύχει τραγελαφικές καταστάσεις που δεν θα ήθελα να τις γράψω στο blog ακριβώς για τον λόγο που αναφέρεις. Θα είναι σαν να βάζω όλους τους γιατρούς σε ένα...τσουβάλι και δεν είναι έτσι.

Για πες μας τώρα!
Εσύ το crosslinking το προτείνεις σε ασθενείς σου?
Είναι μια θεραπεία που πρέπει να υποστηριχθεί?
ή είναι κάποια κίνηση με αμφίβολα αποτελέσματα?
Στο ρωτώ γιατί πιο πάνω η Αννα αναφέρει ότι της δώθηκε ένα χαρτι να υπογράψει πριν προχωρήσει στην επέμβαση.


Οι σχολιασμοί σου θα μας φανούν ιδιαίτερα χρήσιμοι.

Δεν ξέρω καθε πότε θα γράφω καινούριες αναρτήσεις αλλά θα ήθελα κι εσύ όπως και όλοι οι υπόλοιποι φίλοι να περνάτε απο το blog για ένα comment


Ευχαριστώ
Κώστας

anna είπε...

για 3η φορα προσπαθω να σας ξαναγραψω σημερα και ισως τωρα καταφερω να τα ανεβασω..
λοιπον καταρχην σας καλησπεριζω.. κωστα πολυ σωστα καταλαβες.. αυτο το χαρτι που θα υπεγραφα ηταν οτι αναλαμβανα την ευθυνη για επιπλοκες.. ασχετα αν ακουγονταν τρομακτικες.. τεσπα..

χαιρομαι πολυ που σας εχω ανακαλυψει και το οτι υπαρχει δραστηριοτητα απο χθες μεχρι σημερα με χαροποιει ιδιαιτερα..
για τους γιατρους εχετε απολυτο δικιο πως δεν ειναι δυνατον να ειναι ολοι ιδιοι αλλα αντε να τον πετυχεις..

να ρωτησω κατι σχετικο? οταν σας πηραν μετρα για φακους τους παρηγγειλε εκεινος..? και μετα πηγατε και τους πηρατε απο τον ιδιο? η σας εδωσε τα νουμερα με το ελευθερο να το ψαξετε..
οπως στη συνταγη με τα γυαλια??

εμενα οπως καταλαβαινετε μου ετυχε η πρωτη περιπτωση και επειδη στον 1,5 χρονο μου εκανε θεμα για δευτερο ζευγαρι... σταματησα και ξεκινησα να το ψαχνω απο αλλη οπτικη γωνια..
το πρωτο ζευγαρι δνε το βολευτηκα ουτε 2 μηνες.. αστε που μου τους εβαλε με αναισθητικο κ αντι αν με αφησει να δουμε αν με ενοχλουν κλπ τους αγορασαμε.. παλιοτερα φορουσα μυωπιας και δεν περιμενα να υπαρχει ιδιαιτερη διαφορα.. ελα ομως που υπεφερα.. τους φορεσα δυο μηνες με το ζορι και αυτο με τοσο αναισθητικο που μουδιαζαν τα χειλια μου.. μετα ειδα πως απ τη χρηση υπαρχει πιθανοτητα διατρισης κερατοειδους και αγκαλιασα σφιχτα τα γυαλακια μου.. την επωμενη φορα ομως δεν θα το αφησω ετσι.. θα ζητησω να κανω βολτα στο τετραγωνο.. να δω!! οι πρωτοι ηταν ημισκληροι μικροσκοπικοι.. εφευγαν με μεγαλη ευκολια.. δεν συζηταμε για μακιαγιαζ.. αυτο το σπορ το ξεχασαμε ηδη.. αργουσε να παρακολουθησει την κινηση του ματιου και ηταν σαν να σε εγδερνε.. μετα τα βλεφαρα ηταν βαρια και γιατι ενιωθα να μου σταθεροποιουν τους φακους αλλα και γιατι αν τολμαγα να κοιταξω λιγο προς τα πανω ο φακος γλιστρουσε παλι προς τα κατω μεχρι να βρει βλεφαρο να σταματησει και μεχρι να σταματησει.. μαρτυριο ρε γμτ..
η το πιο τρελο.. να φευγει με τοση ευκολια μπροστα απ την κορη και αν ατυχησεις και παει στο λευκο του ματιου βεντουζωνει και ααααντε να το βρεις να το βγαλεις..

αυτα τα περιττα και για σημερα.

σας φιλω και σας καληνυχτω..

κωστα εγω πρεπει να σε ευχαριστησω για ολα αυτα που μου προσφερεις απο δω.. να σαι καλα..

Costa-Costa είπε...

Το Cross Linking είναι ότι πιο ελπιδοφόρο υπάρχει αυτή τη στιγμή για εμάς αλλά όχι για όλους μας.
Είναι γέννημα του Γερμανού T.Seiler.
Στην χώρα μας γίνονται επεμβάσεις εδώ και 2 χρόνια περίπου ενώ στην Ευρώπη πάνω από 5.
Στην Κρήτη ήμουν έτοιμος να πάω αλλά με σταμάτησε ένας συμπάσχων που γνώρισα σε ένα ιατρείο πριν 2-3 χρόνια.
μου είπε ότι πήγε, όλα καλά, άλλα του είπαν ότι καλό για τον ίδιο θα ήταν να βρει γιατρό κοντά στον τόπο που μένει αφού θα πρέπει παρακολουθείται σε τακτά διαστήματα, άρα θα επιβαρυνθεί πολύ οικονομικά στο πήγαινε έλα.
Εκεί στην Κρήτη βρίσκεται όπως όλοι νομίζω γνωρίζετε ο πατέρας του Laser Dr Palikaris.

Για να επιστρέψω στο θέμα του Cross Linking τα τελευταία 2 χρόνια το έχω ψάξει πολύ στο ίντερνετ. Οι πηγές λένε ότι δεν υπάρχει θέμα παρενέργειας αφού στην χειρότερη μένεις στην κατάσταση στην οποία ήσουν αν και ήδη θα έχεις δώσει τα χρήματα. Τον Αύγουστο με το καλό θα δούμε...αν θα δούμε το φως το αληθινό!


Γιατρέ καλώς ήρθες στην παρέα μας. Ειναι φοβερό για τα δεδομένα της Ελλάδας να συζητάμε για την πάθηση μας και να μπορούμε να έχουμε δίπλα μας και επιστήμονες.

Δεν μου ζητήθηκε να υπογράψω κανένα χαρτί. Ισως γιατί δεν θεωρείται επικίνδυνο. Δεν μπορώ να φανταστώ κάτι άλλο.

Εως τώρα έχω φορέσει 3ων ειδών φακούς επαφής.
Αρχικά τους ημίσκληρους αεροδιαπέρατους Boston(που δεν κατάφερα να τους αντέξω) εκ Αμερικής 250 ευρώ ο φακός πριν 4 χρόνια
Στη συνέχεια αυτούς ΄που είναι απο έξω μαλακοί και στο κέντρο ημίσκληροι.(Απο Αγγλία) 300 ευρώ ο φακός πριν 3 χρόνια
Τελευταία πάλι απο έξω μαλακούς και στο κέντρο ημίσκληρους, με τους οποίους ήμουν ευχαριστημένος σε γενικές γραμμές. Απο Ελλάδα!!!
Απο τον οπτικό μου(Θεσσαλονίκη) φέραν μηχάνημα που φτιάχνει τέτοιους φακούς και έχει το πλεονέκτημα ότι θα πρώτα τους δοκιμάζεις και μετά απο ένα χ χρονικό διάστημα τους πληρώνεις.
Αφου τους δοκίμαζα μια εβδομάδα στα μάτια για να δω αν στέκονται καλά και μου έκαναν καινούριους μέχρι να καταλήξουμε στο καλύτερο αποτέλεσμα.
Τιμή γύρω στα 300 ευρώ ο φακός

Εδώ και 6 μήνες ο οπτικός μου, έφερε ένα νέο μηχάνημα από Αμερική που υπόσχεται(το μηχάνημα) ότι με μαλακό(τελείως) φακό θα έχει τα ίδια αποτελέσματα.
Είμαι απο τους πρώτους που το δοκιμάζει στην Ελλάδα(αυτό δεν ξέρω αν είναι καλό η κακό)
Ήδη μου έχει δώσει(δοκιμαστικά) εδω και 15 μέρες ένα ζευγάρι με το οποίο στο αριστερό μάτι έχω σχεδόν τέλεια όραση(για τα δεδομένα μας). Θέλει κάποια διόρθωση η οποία πιστεύω ότι θα μπορέσει να γίνει.
στο δεξί(με το crosslinking) σε πρώτη φάση ο φακός βελτίωσε την μυωπία, αλλα με τον αστιγματισμό δεν τα πήγε καλά. Περιμένω να μου κάνει διορθώσεις.

φιλικά
Costa-Costa

Κώστας είπε...

Costa Costa
Αν καταφέρεις και έχεις τέλεια όραση με τους νέους μαλακούς φακούς θα είσαι πολύ τυχερός!
Εγώ εκτός απο τους συνηθισμένους ημίσκληρους δοκίμασα να βάλω αυτούς τους μαλακούς και ημίσκληρους στο κέντρο που λές. 10 Λεπτά τους άντεξα!! Ήταν υπερβολικά βαρύς για τα μάτια μου!

Είναι όντως καλό να παρακολουθεί το site και γιατρός.
Οι πληροφορίες του εφόσον δίδονται θα μας είναι πολύτιμες.

ageloss είπε...

πριν ενα μηνα εκανα τομογραφια στα ματια στο αριστερο εχς εντονο κερατοκωνο ενο στο αλλο ειναι στο αρχικο σταδιο.
ενασ γιατροσ προτεινε το Cross Linking ενω ενας αλλος τιποτα απολυτος γιατι λεει πως το ματι ειναι το τεμπελικο αρα οτι κ να γινει δεν θα βλεπει..
1-εγω τι πρεπει να κανω να βρω την υγεια μου?
2-τα μαλακισμενα(συγνωμη κιολοας) ταμεια μονο για τη γριπη ειναι?
3-στο εξωτερικο τι υπαρχη για το θεμα?

φιλε μπραβο που μιλησες για το θεμα που αφορα πολλους
περαστικα

Costa-Costa είπε...

Άγγελε ότι και να πούμε εμείς για την περίπτωση σου είναι περιττό αφού δεν είμαστε γιατροί.
Προσωπικά μέχρι να φτάσω να κάνω το cross linking πήγα σε πολλούς "ειδικούς" και άκουσα διάφορα. Άλλα έφτασα σε ένα σημείο καθοριστικό που ή θα το έκανα ή θα κατέληγα στην μεταμόσχευση με όλες τις συνέπειες της. Περιμένω κι εγώ, να δούμε και να κρίνουμε εκ του αποτελέσματος.
Δυστηχώς τα ταμεία δεν αναγνωρίζουν τίποτα.. :( Και που ενώθηκαν..τι καταλάβαμε;
Δεν ξαφνιάζομαι πλέον με τίποτα.
Στο εξωτερικό γίνονται έρευνες, αν και νομίζω ότι τους λίγους εξειδικευμένους (για την πάθηση μας) αλλά καλούς οφθαλμίατρους που έχουμε καλό είναι να τους εμπιστευτούμε.

Φιλικά,
Costa-Costa

sergio είπε...

Καλησπερσ συμπασχοντες και συμμαχητες.Εχω μια μακρα και πικρη ιστορια με τον κερατοκωνο εδω και 21 χρονια.Θα αναφερθω αργοτερα στην ιστορια μου ,αν και με πληγωνει.
Θα ηθελα να ρωτησω τον costa-costa σε ποιον οπτικο εβαλε τουσ φακους και αν εχει ακομα καλα αποτελεσματα?Αν δεν θελει στο blog παρακαλω ας μου στειλει email στο sergio1bat@yahoo.com Σ ευχαριστω εκ των προτερων.

Costa-Costa είπε...

φίλε Sergio

περιμένουμε να ακούσουμε το στορυ σου
Καλώς όρισες

Ανώνυμος είπε...

τα ίδια χάλια έχω και εγώ..ευτυχώς έχω στο ένα μάτι αλλά μετά την τελαυταία επίσκεψη μου ,μου προτάθηκε η παραπάνω επέμβαση με την ριβοφλαβίνη.φυσικά η παράπανω μέθοδος δεν βελτιώνει την όραση αλλά την σταματάει αλλά ευτυχώς μας δίνει την δυνατότητα για laser.αν δεν πάθεις κερατόκωνο δεν μπορείς να καταλάβεις την σημασία της λέξης βασανισμός.
να ρωτήσω ,αν δεν κάνουμε την επέμβαση είναι σίγουρο ότι θα πρέπει να κάνουμε μεταμόσχευση??βρίσκεις εύκολα μόσχευμα??
καλή δύναμη αδέρφια..

Ανώνυμος είπε...

είναι τοπική ή ολική νάρκωση???
φίλε μας πές μας τι πέρασες γιατί και εμείες είμαστε υποψήφια θύματα!! ο δικός μου κερατωειδής έχει πάχος 440.πρέπει να είναι πάνω απο 400 για να κάνεις την επέμβαση,αλλα και κάτω απο 400 να είναι η ριβοφλαβίνη τον πρήζει και μπορεί να γίνει.ας μας απαντήσει και ο γιατρός..

Costa-Costa είπε...

"αν δεν πάθεις κερατόκωνο δεν μπορείς να καταλάβεις την σημασία της λέξης βασανισμός."
Συμφωνώ! Απολύτως! Αν και θα πει κάποιος υπάρχουν και χειρότερα. Ναι όντως, αλλά δυστυχώς αλλάζει η ζωή μας..τα πάντα δλδ...απο το πιο μικρό μέχρι το πιο μεγάλο! anyway...

όχι δεν είναι 100% ότι πρέπει απαραίτητα να κάνουμε μεταμόσχευση...αλλά αυτά τα ξέρουν καλύτερα από εμάς οι γιατροί.

για μόσχευμα δεν θέλω να μιλήσω, από αυτά που έχω ακούσει..τα μισά να είναι αλήθεια.. αστό καλύτερα..για πολλούς λόγους.

και ο δικός μου δεξιός κερατοειδής ήταν οριακά 400+

Φιλικά
Costa-Costa

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα σε όλους..
Είμαι κι εγώ στα πρόθυρα να κάνω το cross linking.
Αν και είμαι Θεσ/κη, θα κάνω την επέμβαση στην Αθήνα. Το θέμα είναι ότι ο γιατρός μου είπε πως θα κάνει laser μαζί με την επέμβαση για διόρθωση και της μυωπίας αλλά και του ασθιματισμού. Το έχει κάνει κάποιος άλλο?
Και κάτι άλλο.. όσο καιρό διαρκεί η αποθεραπεία (20 μέρες) δε μπορείς να διαβάσεις ούτε ένα βιβλίο ας πούμε??

Ευχαριστώ πολύ παιδιά,
καλό κουράγιο σε όλους

Λ.Σ.

Costa-Costa είπε...

Λ.Σ. καλή επιτυχία σου εύχομαι! Όλα να κυλήσουν καλά!
Ζήτησα κι εγώ να κάνω διορθωτικό Laser μετά την επέμβαση αλλά ο γιατρός μου είπε ότι αν το έκανα θα χρειαζόταν μετά από ένα διάστημα και 2η επέμβαση διορθωτική. Έτσι μου συνέστησε να περιμένω μέχρι να σταθεροποιηθεί η κατάσταση του κερατοειδούς.
Δεν ξέρω ποιο είναι το σωστό.
Τις πρώτες μέρες μετά την επέμβαση η αλήθεια είναι ότι υπάρχει δυσκολία στην όραση.

Πότε θα κάνεις την επέμβαση; Περιμένουμε νέα σου...

Ανώνυμος είπε...

Καταρχάς, ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Αν έχει κάποιος άλλος παρόμοια εμπειρία, θα του ήμουν απίστευτα υπόχρεος.
Την επέμβαση σκέφτομαι να την κάνω αρχές Απριλίου.
Η αλήθεια είναι ότι όσο και αν έψαξα, δεν βρήκα κάπου κάτι για το laser μετά την C3R, μόνο για intacs.
Κώστα, όταν λες δυσκολία στην όραση, δε βλέπεις τπτ εντελώς? Δηλαδή ούτε να γράψω ένα sms, ούτε να δω τηλεόραση δε θα μπορώ??
Ευχαριστώ και πάλι
Λ.Σ.

Κώστας είπε...

Costa Costa καλησπέρα
μου ήρθε ένα mail απο ένα καινούριο φίλο,τον Βαγγέλη. Επειδή δεν έχω το mail σου, το βάζω εδώ σαν σχόλιο. Αν θές απαντάς...

Κώστας είπε...

Kosta Kalimera kai kalo mina.

Eimai sympasxon kai apexo 20 micromilimeter apo to epitrepto orio gia cross linking sto aristero mou mati.

Gia na sou po tin alitheia den xero poion kai ti na pistepso. Anakalipsa to blog sou kai sou grafo gia na mou doseis perissoteres plirofories gia tin egxeirisi tou collagen cross linking. (an ponaei posso kairo ponaei meta kai tis epiptoseis pou eixe stin diki sou empeiria).

Episis tha me endiefere na matho kai se poion giatro piges gia na pao kai ego gia mia akomi gnomi.

efxaristo..

vagelis

Κώστας είπε...

costa costa και μια φίλη ακόμη που ζητά πληροφορίες.
Αντιγράφω:

Γεια σου Κώστα!
Βρηκα το site σου τυχαια στο google καθως εψαχνα πληροφορίες για την επέμβαση με ριβοφλαβίνη.
Έχω και εγώ κερατόκωνο και ο γιατρος μου μου συνιστά αυτή τη μέθοδο "θεραπείας" γιατι τον ανυσυχεί το πρόβλημα και το γεγονός ότι είμαι 22 χρονών.
Έγω είμαι σε δίλημμα για το αν θελω να κάνω την επέμβαση γιατι εφαρμόζεται πολύ λίγους μήνες και ειδικά τώρα που διάβασα το post με το παιδί που την έκανε και τον πόνο που τράβηξε..
Αν ξέρεις κάτι που θα με βοηθούσε να αποφασίσω θα ήθελα να μου στείλεις


Σε ευχαριστώ!

Costa-Costa είπε...

Φιλε Baggeli

κι εγώ κοντά στο επιτρεπτό όριο είμουν και έτσι αποφάσισα να κανω την επέμβαση για να μην έχω τύψεις ότι δεν το προσπάθησα ενώ μπορούσα.
Αν θέλεις να πάρεις γνώμη + απο τον γιατρό μου στείλε μου το email σου να σου πω το όνομα.

Για την φίλη που έχει ενδιασμούς θα της έλεγα ότι μπρος στην όραση(τα κάλλη) τι είναι ο πόνος... :) Ο πόνος είναι "στιγμιαίος" και περνάει. Ειιδικά εσείς οι γυναίκες αντέχετε συνήθως πιο πολύ απο εμάς.
Επίσης ο γιατρός μου, μου είπε ότι απο τότε που μου έκανε την επέμβαση(10 μήνες περίπου) έχουν βρει τρόπους να ελαττώνουν τον πόνο άλλα και τον χρόνο μέχρι την διόρθωση.
Το φετινό καλοκαίρι πιθανόν να κάνω και το αριστερό μάτι...ελπίζω με λίγοτερο πόνο καί κόπο...

Φιλικά
Costa-Costa

Κώστας είπε...

costa costa καλημέρα,

επειδή μου ερχονται mail που ζητούν πληροφορίες για τον κερατόκωνο,αν θες στείλε μου το mail σου να σου τα προωθώ αν θες...

Costa-Costa είπε...

Σ'ευχαριστώ συνονόματε,
αν και θα προτιμούσα να συμμετέχουμε πιο πολύ όλοι μας στο blog.

Anyway My e-mail costacostagr@gmail.com

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα σε όλους και πάλι.
Αποφάσισα να κάνω την επέμβαση.
Την επόμενη Δευτέρα θα γίνει στην Αθήνα.
Από αυτά που έψαξα και διάβασα, είναι ό,τι καλύτερο υπάρχει αυτή τη στιγμή εφόσον ο κερατόκωνος προχωράει και η όραση συνεχώς χειροτερεύει.
Από αυτά που συζητήσαμε μέχρι τώρα με τον γιατρό, θα κάνω και laser ακριβώς πριν την C3R. Δεν είναι το κλασικό laser για μυωπία, θα είναι topography based, ειδικά για μη σφαιρικά μάτια όπως τα δικά μας.
Αν έχει κάνει κάποιος άλλος ακριβώς αυτό, θα εκτιμούσα την άποψή του, αλλά έχω την αίσθηση ότι οι περισσότεροι είναι ακόμα στο 'ψάξιμο' όπως και εγώ.
Αν τυχόν πάντως έχει κάνει ή έχει ακούσει κάποιος κάτι γι'αυτό, θα του ήμουν υπόχρεος αν έγραφε εδώ.
Καλό βράδυ σε όλους,

Λ.Σ.

Ανώνυμος είπε...

Και κάτι ακόμα, μόλις βρήκα ένα σχετικό βίντεο στο youtube του γιατρού. Το παραθέτω για όποιον το χρειαστεί.
Καντε κλικεδώ
Λ.Σ.

Costa-Costa είπε...

φίλε Λ.Σ.

τι πλεονεκτήματα σου είπε ο γιατρός σου ότι θα έχει το topography based laser ακριβώς πριν το crosslinking σε σχέση με το να κάνεις με αυτό που ξέρουμε έως τώρα δλδ πρώτα crosslinking και μετά laser ή ενδοφακούς ή κάτι άλλο.
Θα γίνει σε νοσοκομείο η στο ιατρείο του;

το να σου ευχηθώ καλή επιτυχία είναι αυτονόητο..

Φιλικά
Costa-Costa

Ανώνυμος είπε...

na mas pei o filos o Λ.Σ tin empeiria tou giati tha tin aknw kai egw ton maio...


gatoulis..

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν, χωρίς να είμαι ειδικός, αυτό που κατάλαβα από τα λεγόμενα του γιατρού αλλά περισσότερο από ένα παιδί που έχει ήδη κάνει την επέμβαση (αν και σε αρχικό στάδιο) με επιτυχιά είναι:
Η topography guided PRK που αναφέρω δεν είναι το κλασικό laser, δλδ το laser είναι ειδικό για μη σφαιρικά μάτια όπως τα δικά μας αλλά παίρνει τα δεδομένα της τοπογραφίας και προσαρμόζεται στο κάθε μάτι. Ουσιαστικά, με αυτή τη μέθοδο πρώτα διορθώνεις την καμπυλότητα του ματιού και στη συνέχεια με την C3R 'παγώνεις' αυτήν την κατάσταση.
Ουσιαστικά, η διαφορά είναι στο μηχάνημα, αν ισχύουν αυτά που γράφω.
Για περισσότερα πάνω σε αυτό το laser, ψάξετε για "allegretto wavelight 400Hz flying spot laser".
Οι ενδοφακοί απλά δε δίνουν σίγουρο
αποτέλεσμα κ επειδή ήδη η όραση έχει πέσει αρκετά, αποφάσισα να κάνω αυτό που μου πρότεινε ο γιατρός.
Η επέμβαση θα γίνει σε ιατρείο.
Αν υπάρχει κάποιος άλλος που έχει ακούσει για την επέμβαση, ας ενημερώσει, το ξαναγράφω.

Ευχαριστώ για την ευχή Costa Costa, μακάρι..

Καλό βράδυ σε όλους

Λ.Σ.

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν, κάτι τελευταίο.
Για περισσότερα σχετικά με την επέμβαση αλλά και γενικά περί κερατόκωνου, μπείτε στο
kcglobal

Στο forum έχει κάποιες εμπειρίες και συζητήσεις πάνω στο θέμα.

Λ.Σ.

Ανώνυμος είπε...

Ξαναδίνω τη διεύθυνση αυτούσια:
http://www.kcglobal.org/

Ανώνυμος είπε...

Και μια ακόμα ερώτηση, φίλε Costa Costa:
Δε σου χορηγήθηκε κάποιο παυσίπονο-ηρεμιστικό, κάτι τέλοσπάντων να ηρεμήσεις τις πρώτες μέρες?
Ακριβώς τα ίδια περί πόνου διάβασα και στο kcglobal και αρχίζω να αγχώνομαι καθώς περνάνε οι μέρες.

Ευχαριστώ,
Λ.Σ.

Ανώνυμος είπε...

ΣΗΜΕΡΑ ΒΡΗΚΑ ΤΟ BLOG ΣΑΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΑΡΟΤΡΥΝΣΗ ΕΝΟΣ ΓΙΑΤΡΟΥ ΝΑ ΨΑΞΩ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΓΙΑ ΤΟ LASER ME ΡΙΒΟΦΛΑΒΙΝΗ. ΕΧΩ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΘΕΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΕΔΩ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΝΑΒΟΛΗ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΜΕΣΑ ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΠΟΛΥ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΓΙΑΤΡΟΣ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΗΜΙΣΚΛΗΡΟΥΣ ΦΑΚΟΥΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΔΩΣΕΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΟΚΩΝΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΜΕ LASER, Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.
ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ CROSS-LINKING ΜΕ ΤΟ LASER ΜΕ ΡΙΒΟΦΛΑΒΙΝΟΕΙΔΗ, ΚΑΙ ΑΝ ΟΧΙ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ? ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΜΕΘΟΔΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ, Η C3R ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ? ΠΟΣΟ ΠΟΝΑΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ? ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΑΣ ΜΟΡΦΗΣ ΑΝΑΙΣΘΗΣΙΑ, ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ, ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΛΙΚΗ ΑΝΑΙΣΘΗΣΙΑ?

ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΣΟ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ...
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ!

ΑΓΓΕΛΙΚΗ

Ανώνυμος είπε...

Οι σκληρικοι φακοι επαφης φθειρονται μεσα σε ενα χρονικο διαστημα 8-12 μηνες, ο φακος χανει της ιδιοτητες του την γιαλαδα του, αποκτα γρατζουνιες, τετοιο φακο ειναι πολυ δυσκολα να το φορας κουραζει πολυ το ματι τσιμπλιαζει ευκολα και θολωνει μην βιαζεστε να τα πεταξετε υπαρχει τροπος να του δωσετε δευτερη ζωη επικοινωνηστε οποιος ενδιαφερεται στο email υπαρχει τροποσ να γυαλιστει ο φακος η διαδικασια κρατα ενα 24ωρο μονο και μπορει να φορεθει ξανα σαν καινουργιος
acromedina@yahoo.com

Unknown είπε...

Έχω κερατοκωνο έχω φρικαρει δεν βλέπω τίποτα φοβαμαi γιατί είμαι 22 και δεν ξέρω πως θα είναι η ζωή μου απο και πέρα ο γιατρός μου είπε μάλλον χειρουργειο τι πρέπει να κάνω βοηθεβο

Κικη είπε...

Κι εγώ είμαι παθούσα στα 2 μάτια και τη Τετάρτη θα κάνω επέμβαση cross linking .Κακό πράγμα ο κερατοκωνος και κανένας δε σε καταλαβαίνει μόνος εσείς εδώ καταλαβενετε που το βιώνετε..εσύ Κώστα σε τι κατάσταση βρίσκεσαι αυτή τη στιγμή ??θα ήθελα να μάθω γιατί κι εμένα με έχει φάει το αγχος

Ανώνυμος είπε...

Εχω και εγω και φοβάμαι πολυ τωρα εδω και λογο καιρο το ματι το δεξι που εχει και το μεγαλο προβλημα με κόβει δακρύζει και εχω εντονη φωτοφοβια τι να κανω φοβαμαιπολυ λες να έχει χειροτερέψει

Unknown είπε...

Δεν είναι τα πράγματα πλέον όπως προαναφέρθηκαν...έχουν περάσει κ πολλά χρόνια ...εγώ έκανα πριν τρεις μέρες σύνολο έκατσα 25 λεπτά .... Δεν κατάλαβα του παρά μόνο το Τελ 10 λεπτό που μπήκα στο λαιζερ και έκαιγε. Φυσικά και διαλεξε ο γιατρός μου κλινική με το καινούριο μηχάνημα που είναι 10 λεπτά ακριβώς .... Τις πρώτες δύο ώρες μετά έκαιγε λίγο αλλά σε εφοδιάζουν με σταγόνες στην ουσία αναισθησία χαλαροτικα χάπια και παυσίπονα ....οι δύο μέρες είναι δυσκολες που να φανταστείς από όλα αυτά που Μ δώσανε μόνο παυσίπονα χρησιμοποίησα και καθόλου σταγόνες..... Μην φοβάσαι. Παρακολουθεισε το πάχος τ κερατοειδή σ και αν είσαι στα όρια κάνε το γρήγορα αλλιώς πάλεψε το με φακούς

Unknown είπε...

Για σας παιδες εγω εχω θεμα απο 2009 χεσε μεσα το 2012 εκανα τη ζουρνα το κρος ευχη κ καταρα ειναι ευχη γιατι σταματησε την ασθενεια και καταρα γιατι βογκουσα και βογκουσα αλλα κ τη να κανω ο ερημος φακους εβαζα απο δω και απο κει σκατα κ αυτα εμρινα με τα γυαλακια μου κ τακτικο έλεγχο να κανετε την επεμβαση οσο το δτνατο νωριτερα χωρις σκεψη θα σε δικαιωσει μετα ειναι το μονο σιγουρο τωρα αποφασισα να περασω ΚΕΠΑ γιατι στην παραλια μπερδεψα κ τη γυναικα μου κ δεν κανω πλακα καθολου το βραδυ πλεων δεν οδηγώ γιατι θα στειλω κανεναν στον αγιο πετρο και δεν θελω να τον κλαινε αυτα απο μενα παιδια αν εχει περασει κανεις απο ΚΕΠΑ ας μου πει τη παιζει τα γυαλακι πλεων με ζαλιζουν δεν ειναι για πολη ωρα 1/20 και στα δυο ματια μιλαμε για αλαγη ματιων αστα να πανε φιλια σε ολους να προσεχετε κ εκετασεις στους γιατρους

Unknown είπε...

Ανακάλυψα στα 25 μου ότι πάσχω από κερατοκωνο σε προχωρημένη μορφή που αν δν μπω άμεσα να κάνω κροσ λινιγκ θα θέλω μετά μεταμόσχευση κερατοειδούς. Την προηγούμενη εβδομάδα έκανα την επέμβαση στο ένα μάτι και η κατάρα του κερατοκωνου με βαρεσε κ στα δύο κ αυτό το μαρτύριο θα το βιώσω άλλη μια φορά γτ να Μν είμαι ο κύκλωπας? Παιδιά σαν επέμβαση δν πονάει ούτε καίει το λέιζερ απλά είναι ενοχλητικό αρκετά όλα αυτά που στάζουν μέσα στο μάτι κ που δν πρέπει να κουνηθείς καθόλου. Το μαρτύριο ξεκινάει απο την ώρα που θα πας σπίτι σ μέχρι κ ένα 24ωρο απλά υποφέρεις κ λες γτ σε μένα θεέ Μ. Τέτοιο πόνο δν έχω ξαναβιωσει. Κ η δεύτερη μέρα είναι μαρτύριο αλλά όχι τόσο. Εν ολίγοις Πέμπτη έκανα την επέμβαση Κυριακή ένιωσα κάπως καλύτερα κ κατάφερα να ανοίξω το μάτι μ γτ για 3 μέρες δν άνοιγε με τίποτα. Δευτέρα πήγα κ Μ έβγαλε το φακό.. παιδιά κάνει ζημιά ο φακός αν δν έχεις βάλει ποτέ σ φακό επαφής. Όταν μ το έβγαλε ένιωσα πολύ καλά. Τώρα βλέπω θολά κ αναμένω να δω σε πόσο καιρό θα φτιάξει η όραση. Με.τι νέο έτος θα μπω να κάνω κ το άλλο μάτι κ αυτή την φορά ξέρω τι έχω να αντιμετωπίσω!

Unknown είπε...

Καλησπέρα σας θα ήθελα να συνομιλήσω με όσους βιώνεται αυτή την πάθηση. Το ημειλ μου είναι sinnerz_1995@hotmail.com