Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2008

Το Ιστορικό Του Γρηγόρη.

Καλωσορίζω τον Γρηγόρη στην παρέα...

Ο Γρηγόρης μου έστειλε την δικιά του ιστορία με τον κερατόκωνο και την ανεβάζω στο Blog προς ανάγνωση απο τους υπόλοιπους.


γεια σου φιλε και συγχαρητηρια για το blog σου
Η δικη μου εμπειρια εχει ως εξης.ειμαι 26 χρονων και πασχω απο κερατοκωνο και στα 2 ματια-η οραση μου με γυαλια ηταν γυρω στα 7/10 και στα 2 ματια-ημισκληρους φακους δεν μπορω να φορεσω με τιποτα.
πριν απο περιπου 2 μηνες εκανα το uva.
η θεραπεια δεν μπορω να πω οτι ηταν ιδιαιτερα επωδυνη,απλα ενιωθα ενα τσουξιμο για 2-3 μερες και εννοειται οτι για κανα 20ημερο εβλεπα πολυ θολα (για οδηγηση ας πουμε ουτε λογος).το θεμα ομως ειναι οτι τωρα 2 μηνες μετα η οραση μου ειναι χειροτερη απο οτι ηταν (γυρω στα 5/10 με γυαλια)-ο γιατρος μου παρ'ολα αυτα μου λεει οτι παω πολυ καλα και θα υπαρχει συνεχης βελτιωση για κανα 2μηνο ακομα και ισως τελικα υπαρξει και βελτιωση σε σχεση με την προ-uva κατασταση μου.αυτο παντως που εχει ενδιαφερον ειναι οτι ο γιατρος μου ειπε οτι μετα την οριστικη σταθεροποιηση της ορασης υπαρχει η δυνατοτητα περαν του laser να βαλω και καποιους ενδοφακους που θα βοηθησουν ακομα περισσοτερο στην επουλωση του προβληματος.ειδικα στην δικια μου περιπτωση με 7 και 10 βαθμους μυωπια αντιστοιχα σε καθε ματι η λυση του ενδοφακου μου ακουγεται αρκετα καλη καθως το laser δεν μπορει να διορθωσει τετοιυς βαθμους .ιδωμεν-
θα σας ενημερωσω για τυχον εξελιξη

2 σχόλια:

Elerran είπε...

Καλή τύχη και καλά αποτελέσματα φίλε Γρηγόρη.

Ανώνυμος είπε...

beltiwthike i orasi telika;