Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2008

Ερωτήσεις Απο Τον Sergio Περιμένουν Απαντήσεις

Καλησπέρα
Σε συνέχεια του προηγούμενου Post θα μεταφέρω εδώ έναι mail που μου ήρθε απο τον Sergio. Κατα κύριο λόγο αποτελείται απο ερωτήσεις για την Ριβοφλαβίνη. Επομένως είναι ερωτήσεις για τον Costa Costa.

Σας παραθέτω το mail όπως ακριβώς μου ήρθε.

Καλησπερα Κωστα.
Ειμαι συμπασχων και εδω και χρονο ψαχνω το θεμα με τις σταγονες ριβολαβινης και ειδα οτι γινεται στην Κρητη ,αλλα με αροτελεσματα μαλλον αμφιβολα.Επιπλεον εχει ενα μεγαλο κοστος για μενα.
Μπορεις να μου πεις ποιος γιατρος στο εκανε στο ΑΧΕΠΑ και ποσο στοιχισε?Μετα απο τοσο καιρο ειδες καποια απτα αποτελεσματα στην οραση σου?
Γραφεις οτι το καλοκαιρι θα κανεις laser .
Τι ειδους laser?
Το κανονικο laser που γινεται για μυωπια η καποιο αλλο?
Συγνωμη για το θαρρος που πηρα να σου υποβαλλω τοσες ερωτησεις αλλα η εμπειρια που παραθετει ο καθενας μας σ αυτο το site νομιζω οτι ειναι απο τα λιγα μας οπλα.
Εισαι πραγματικα πρωτοπορος.
Συνεχισε την καλη δουλεια.
ΦΙΛΙΚΑ SERGIO

sergio απο την μεριά μου να πώ ότι ευτυχώς υπάρχει αυτό το θάρρος ακι το συγκεκριμένο blog "ζωντάνεψε", καθώς για πολύ καιρό μόνος μου τα έγραφα και...μόνος μου τα διάβαζα!

1 σχόλιο:

Costa-Costa είπε...

Φίλε Sergio
και λοιποί φίλοι-φίλες,

συγνώμη που άργησα να απαντήσω στο mail, αλλά δεν είχα χρόνο για να απαντήσω.

Στο δια ταύτα, δεν γνωρίζω που έμαθες ότι τα αποτελέσματα του Cross Linking είναι αναμφίβολα. Δεν άκουσα έως τώρα κάτι αρνητικό, αλλά θα έχω πλήρη άποψη όταν τα δω στον εαυτό μου σε λίγους μήνες.
Ακόμη δεν θέλω να δώσω το όνομα του γιατρού που με παρακολουθεί για τον λόγο που συζητάμε -δλδ για τα αποτελέσματα-.

Ρωτώντας πας στην Πόλη λένε.. έτσι λοιπόν είδα ότι γίνονται διάφορα συνέδρια οφθαλμολογικά που ασχολούνται και με τον Κερατόκωνο. Νομίζω ένα γίνεται αυτές τις μέρες στην Αθήνα ενώ στην Θεσσαλονίκη είναι προγραμματισμένο 28 ΜΑΙΟΥ-1 ΙΟΥΝΙΟΥ 2008 http://www.oebe.gr/index.php & http://www.aktinacitycongress.com/oebe2008

Παραθέτω κάποια Links για την πάθηση μας
http://www.kcfreedom.org/
http://www.escrs.org/EVENTS/08Barcelona/cornealsurgerymeeting.asp
http://www.ophthalmologytimes.com/ophthalmologytimes/search/applianceSearchResults.jsp?searchType=basicSearch&query=CROSS+LINKING&all=article&all=event&all=product&all=supplier&all=survey&all=form&order=r&repository=all&imageField.x=0&imageField.y=0

Το Laser που θα κάνω το καλοκαίρι είναι για διόρθωση των τυχών ανωμαλιών δλδ μυωπία-αστιγματισμό ετσετερά...

Αυτά από το μέτωπο..

Φιλικά
Costa-Costa