Κυριακή 16 Μαρτίου 2008

Προσωπική Ιστορία Από Τον Μουσταφά

Ειμαι 38 ετων και ανακαλυψα τον κερατοκωνο πριν δεκα χρονια.
Προβληματα με μυωπια ειχα απο δεκα ετων αλλα ποτε με αστιγματισμο του οποιου κατα κανονα η ραγδαια εξελιξη αποτελει και προαγγελο του κερατοκωνου.
Το ενδιαφερον με την περιπτωση μου ηταν οτι μετα απο ενα τραγικο γεγονος που συνευη στην οικογενεια μου κοιμηθηκα πολυ στενοχωρημενος και οταν ξυπνησα το πρωι συνειδητοποιησα οτι το αριστερο μου ματι δεν εβλεπε σχεδον καθολου.
Αρχικα θεωρησα οτι ειχε καποια ζημια ο μαλακος φακος μου καθως τετοιους χρησιμοποιουσα απο 18 ετων.Για να μην μακρυγορω διεγνωσαν οτι ειχα κερατοκωνο στο τελευταιο σταδιο και ο κερατοειδης μου ηταν τοσο ανωμαλος που οι φακοι επαφης επεφταν απο τα ματια μου λογω ελειψης εφαρμογης.Μετα απο διαβεβαιωσεις (οπως παντα αλλωστε) πείστικα να δοκιμασω την ενθεση δακτυλιων.
Ηταν απο τις χειροτερες εμπειριες της ζωης μου.
Και η ιδια η εγχειρηση δεν ηταν ευχαριστη αλλα και μετεγχειρητικα ειχα κοκκινο και κλαμενο ματι για εξι μηνες καθως ο κερατοειδεις μου ηταν πολυ λεπτος λογω του κερατοκωνου και η ακρη του δακτυλιου εξηχε απο την οπη που μου ειχαν ανοιξει προκειμενου να τον εισαγουν με αποτελεσμα να μου πληγιαζει το ματι 24 ωρες το 24ωρο.
Εκανα ενα χρονο διαλλειμα και πεπεισμενος και παλι απο τους γιατρους εκανα μεταμοσχευση. Το αποτελεσμα για αυτους ηταν αριστο (τι προτοτυπο!) για μενα δε το πρακτικο αποτελεσμα ηταν οτι και παλι η καμπυλοτητα που επετευχθη δεν ηταν τετοια που να επιτρεπει ικανοποιητικη εφαρμογη φακου επαφης.
Τωρα ναι μεν χρησιμοποιω φακους ,(overlap) αλλα μου αφηνουν "αερα" στο ματι με αποτελεσμα και να μην βλεπω καλα(απλως βοηθουν λιγο) και να εχω χασει τρεις σε τρια χρονια(υπ΄οψιν κανουν 200 ευρω ο ενας).
Αυτο που δεν μου ειχαν πει πριν και μου αποκαλυψαν μετα ηταν οτι επρεπε να προσεχω να αποφευγω πιθανα χτυπηματα στο ματι διοτι εκει που ενα χτυπημα σε ενα κανονικο ματι μπορει απλα να το μαυρισει ενα που εχει υποστει μεταμοσχευση μπορει να το ανοιξει και να το χασω για παντα.
Το τι επιδραση ειχε αυτο στη ποιοτητα ζωης καποιου σαν εμενα που εκανα καρατε και bodybuilding απο τα δεκατεσσερα μου φανταζομαι οτι μπορειτε να το φανταστειτε χωρια που δεν ξερω τι θα συμβει αν καποιος πειραξει εμενα η την κοπελα μου καποια μερα και βρεθω σε κατασταση καυγα που δεν μπορω να αποφυγω.
Τελως παντων θα συμφωνησω με τον Αντωνη οτι οι γιατροι εχουν μια ταση να μας προσφερουν ως πρωτη επιλογη το σφαξιμο οπως λεει κι ο ιδιος αν και δεν ξερω αν το κανουν μονο για τα λεφτα η και για να εξασκουνται πανω μας καθως ειμαστε και πειραματοζωα και πληρωνουμε και απο πανω.Εχω καταλαβει οτι ο ψυχολογικος μπορει να ειναι πολυ σημαντικος παραγοντας για τη γρηγορη εξελιξη η μη της παθησης μας για αυτο θα σας προετρεπα να μην στενοχωριεστε οσο αυτο ειναι δυνατον.
Κουραγιο σε ολους σας,
Μουσταφας,Ροδος.

1 σχόλιο:

Κώστας είπε...

Καλωσήλθες φίλε στην παρέα μας...