Τρίτη 4 Μαρτίου 2008

Crosslinking

Ένα νέο mail μου ήρθε απο ένα φίλο και το αναρτώ. Μιλάει για το crosslinking.

Αγαπητοί συμπάσχοντες και μη, καλό κουράγιο.
Πριν αναφέρω την δικιά μου εμπειρία θα ήθελα να πω ένα Ανθρώπινο μπράβο στον Κώστα (Costa Costa) που άνοιξε ένα τόσο σημαντικό Θέμα.
Στις 14 Φεβρουαρίου 2008 στο αριστερό μάτι και στις 28 Φεβρουαρίου στο δεξί, μετά από αρκετές επισκέψεις σε γιατρούς ντόπιους και μη (κερατοτοπογραφείες, φακούς κερατοκωνικούς κτλπ) αλλά και προσωπικής μου έρευνας αποφάσισα να προβώ σε crosslinking σε ιδιωτικό ιατρείο της θεσ/νίκης. (γνωρίζοντας ότι δεν είναι πλήρως αναγνωρισμένη μέθοδος)
Η προσωπική μου εμπειρία είναι παρόμοια με του Κώστα(Costa Costa) αλλά με λιγότεροπόνο.
Αυτό αν ήθελες φίλε Κώστα(Costa Costa) να το συζητούσαμε ποιο προσωπικά σουδίνω το mail μου (tobi@mail.gr)
Εμένα προσωπικά μου στοίχισε κοντά στα 800 ευρώ στο κάθε μάτι μαζί με τις επισκέψεις κ.α. Αλλά η προσωπική μου άποψη είναι ότι μπροστά στην πιθανότητα έστω να σταθεροποιηθεί ο καρατόκωνος στο σημείο που βρίσκεται και να γλιτώσω μια μελλοντική μεταμόσχευση……..
Δεν νομίζω πως είναι τόσο σοβαρό το ποσό.
Φυσικά είναι κάπως νωρίς για να έχω μια ολοκληρωτική άποψη γύρω από το θέμα crosslinking διότι αυτή την στιγμή που σας γράφω βρίσκομαι σε κατάσταση ανάρρωσης.
Αρνητικά συμπτώματα δεν παρουσιάζω προς το παρόν.
Πάντως σύντομα θα έχετε νέα μου.
Για τυχόν απορίες σε ποιο προσωπικό επίπεδο που θα μπορούσα να βοηθήσωστο mail (tobi@mail.gr)
Σας γράφω κάποια χρήσιμα site γύρω από το θέμα:
www.perfectvision.gr (Θεσσαλονίκη)
www.laservision.gr
(Αθήνα)
http://c04.privatesystems.net/~atvision/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1 (Αθήνα)www.keratoconus.com/http://www.emmetropia.gr/content.php?Lang=gr&id=222

ΥΠΟΜΟΝΗ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΟΥΠΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ

4 σχόλια:

Costa-Costa είπε...

Το ανθρώπινο μπράβο ανήκει στον συνονόματο Κώστα που του ανήκει & το blog.

Φίλε tobi που θέλω να ρωτήσω τα εξής:
Απο τη στιγμή που έκανες crosslinking και στα 2 μάτια αυτές τις μέρες πως βλέπεις; δλδ συνεχίζεις να φοράς φακούς ή γυαλιά; μέχρι πότε σου είπαν ότι θα είσαι σ' αυτή την κατάσταση;

θα κάνεις κάποιο διορθωτικό laser και αν ναι μετά απο πόσο χρόνο απο την μέρα της επέμβασης;

Φιλικά
Costa-Costa

Ανώνυμος είπε...

kalispera paidia...kai egw tha tin kanw tin epembasi me auti tin methodo.alal epidi douleuw se trapeza tha mporw na doulepsw meta pao 1 bdomada;;pantws emena mou eipan 2500 eurw.kai tha tin kanw se megalo idiwtiko nosokomeio twn athinwn.


gatoulis

Ανώνυμος είπε...

otan kanei kapoios to uva pote tha mporei na valei ton skliro fako;;h yparxei periodos pou den prepei na valeis fako;;

Ανώνυμος είπε...

geia se olous...!
loipon paidia k egw exw keratokonok exw kleisei k egw rantevou gia tin triti gia na kanw to prwto mati...!!!to kanw meta apo ipodeiksi tou giatrou alla den tous exw genika k poli empistosini...!!!as pei kapoios pou to exei kanei k exei idi perasei apo to stadio tis anarwsis!!!ontws i methodos exei apotelesmata?k an nai se ti ektasi?giati o giatros kati me anefere oti den exei k 100% epitixia