Παρασκευή 4 Ιουλίου 2008

Ο Μάνος Γράφει...

Παιδια καλησπέρα

Με λένε Μάνο και είμαι 32 χρόνων.
Μόλις προχθές έμαθα οτι πάσχω από κερατόκωνο.
Όπως μου τα περιέγραψε ο γιατρός ένιωσα ότι όλα όσα είχα ονειρευθεί να κάνω στη ζωή μου γκρεμίστηκαν σε ένα λεπτό.Ειλικρινα δεν μπορω να σταματήσω να κλαίω. Αν δεν ήταν η γυναίκα μου να μου δώσει κουραγιο δεν ξέρω τι θα έκανα.
Η ζημια στο αριστερό μάτι είναι αρκετά μεγάλη και οι πρώτες εκτιμήσεις μιλάνε για μεταμόσχευση. Ακόμα δεν ξέρω τι να κάνω. Μου είπαν ήδη για κάποιους γιατρούς ειδικούς στις μεταμοσχεύσεις εδώ στην Αθήνα. όσο για το δεξί μάτι θα φορέσω φακόυς και βλέπουμε.διάβασα τις ιστορίες σας και σας ευχαριστώ.
Για τον Κανελλόπουλο μου έχουν ήδη μιλήσει. Μέσα στις επόμενες μέρες θα πάρω την αποφασή μου.
Καλή προσπαθεια παιδια ειλικρινά. Και καλή μας τύχη.

2 σχόλια:

Κώστας είπε...

Μάνο,
Μάλλον πρέπει να αναπροσαρμώσεις όσα έχεις ονειρευτεί στην ζωή σου και όχι να τα...γκρεμίσεις λόγω κερατόκωνου...

Αν εσύ που το έμαθες προχθές το παίρνεις τόσο βαριά τι πρέπει να κάνω κι εγώ που ζω με τον κερατόκωνο απο το 1995 :)))

Θα είχε ενδιαφέρον πάντως να μας γράψεις τι σου είπε ο γιατρός και σε έφτασε σε τέτοια ψυχολογική κατάσταση...

Καλό βράδυ

Ανώνυμος είπε...

Φίλε Μάνο,
ξέρω ότι σου ήρθε απότομο αλλά μην σε παίρνει από κάτω. Κάποιοι από εμάς το έχουμε από τα 15-16 μας, οπότε είσαι τυχερός μέσα στην ατυχία σου.
Δεν είμαι γιατρός αλλά πιστεύω ότι για να το διαπίστωσες τώρα, η κατάσταση σου δε μπορεί να είναι τόσο άσχημη. Μην εμπιστεύεσαι ποτέ έναν και μόνο γιατρό, πρέπει να πας και σε άλλους για να είσαι σίγουρος και να το ψάξεις και μόνος σου λίγο, γιατί για σένα πρόκειται.
Δε θέλω να ξαναναφερθώ σε συγκεκριμένους γιατρούς, αυτά υπάρχουν σε προηγούμενα posts.
Το πρώτο που σου προτείνω όμως είναι να σκεφτείς για την C3R (
ή CXL, όπως επικράτησε τώρα τελευταία). Είσαι σε καλή ηλικία και δεδομένου ότι η εξέλιξη συνήθως σταματάει μετά τα 40-45, πιθανόν να μη χρειαστεί να κάνεις κάτι άλλο αργότερα. Είναι ακόμα νέα μέθοδος αλλά έχει πολύ καλά αποτελέσματα και δεν έχει δείξει κάποια παρενέργεια μέχρι τώρα (εφαρμόζεται από το 2000). Το κακό είναι ότι κάποιοι οφθαλμίατροι δεν την ξέρουν και δεν την προτείνουν.
Τη μεταμόσχευση δες την σαν τελευταία λύση κατά τη γνώμη μου.
Αλλά ακόμα και να χρειαστεί να την κάνεις, είναι κάτι που έχει μεγάλη επιτυχία, οπότε δε χρειάζεται να ανησυχείς τόσο.
Τέλος, πέρα από αποιαδήποτε επέμβαση, πρέπει να ψάξεις για ειδικούς φακούς επαφής που μπορούν να σου δώσουν ικανοποιητική όραση. Υπάρχουν οι μαλακοί κερατοκωνικοί, ημίσκληροι, σκληροί και πολλές άλλες εκδοχές τους (όπως και συνδυασμοί τους -> piggy back, το γνωστό "δαχτυλίδι"). Κάθε κατηγορία έχει τα υπέρ και τα κατά. Επίσης, υπάρχει και η λύση των ενδοφακών (INTACS) που είναι σχετικά μόνιμη και τέλος, μια πολύ καινούργια κατηγορία που τώρα τελευταία βρήκα είναι οι ICL (Implantable Contact Lenses), οι οποίοι είναι μόνιμοι.
Όπως βλέπεις, υπάρχουν πάρα πολλοί εναλλακτικοί τρόποι αντιμετώπισης προτού φτάσεις στη μεταμόσχευση.Ψάξε όσο μπορείς, ρώτησε το γιατρό σου και αν θες κάτι, εδώ είμαστε.

Καλό βράδυ και μην ανησυχείς,
Greek


P.S.:Κώστα, προτείνω να κάνουμε ένα ομαδικό post με τις εμπειρίες μας από κάθε είδος φακού και να τις βάλουμε εδώ για να τις βλέπουν όλοι.