Κυριακή 8 Ιουνίου 2008

Η Ιστορία Του Μάνου.

Γεια σας παιδια συμπάσχων και εγώ.Με λένε Μάνο είμαι 26 και έχω διεγνωσμένο κερατοκωνο από τα 16 μου.Αυτή τη περίοδο υπηρετώ στο στρατο σαν Ι3(ένοπλο) παρά τα όσα είχα ακούσει (περί κερατόκωνου και στρατού) όλα αυτά τα χρόνια.Από την πρώτη μέρα της διάγνωσης της παθήσεως μου, η οποία έγινε τυχαία σε μια απλή οφθαλμολογική επίσκεψη και χωρίς να αντιπετωπίζω σοβαρά προβλήματα όρασης τότε , ο γιατρός αφού με ενημέρωσε περί του κερατόκωνου ήταν κάθετος στη χρήση σκληρων φακών επαφής.Αφού πέρασα μια δύσκόλη περίοδο προσαρμογής στους φακούς τους συνήθισα.Τώρα μια δεκαετία μετά φοράω ημίσκληρους αεροδιαπερατούς φακόυς επαφής με οπτική οξύτητα 6/10 ως 8/10 (χωρίς φακούς έχω πλήρως παραμορφωμένη όραση).Το φεβρουάριο που μας πέρασε έκανα επέμβαση crosslinking στο αριστερό μου μάτι και μόλις χτες και στο δεξί.Στο αριστερό μάτι δεν έχω δει κάποια βελτίωση στην όραση συνεχίζω να φοράω τον ίδιο φακό επαφής με όχι τόσο καλή εφαρμογή και περιμένω να επουλωθεί και το δεξί μάτι έτσι ώστε να κάνω προσαρμογή καινούργιων φακών και στα δυο μάτια συγχρόνως

ΥΓ:Η επέμβαση crosslinking δεν ήταν και τόσο επώδυνη

Για περισσότερη κουβέντα για την εμπειρία του crosslinking αλλά και για το κερατόκωνο γενικότερα το Ε mail μου είναι διαθέσιμο

6 σχόλια:

Κώστας είπε...

Καλησπέρα Μάνο,
Με ημίσκληρους φακούς και σου δώσαν και όπλο??

Περίεργο μου φαίνεται!!

Καλή σου μέρα.

Ανώνυμος είπε...

Μάνο, επειδή με ενδιαφέρει κι εμένα το θέμα με το στρατό, τι οπτική οξύτητα έχεις χωρίς φακούς / με γυαλιά? Φαντάζομαι η όραση σου μετρήθηκε με γυαλιά, σωστά?
Το ΦΕΚ που ανέβασες Κώστα δεν αναφέρει ακριβώς την οπτική οξύτητα που θα σε κατατάξει σε Ι4 ή Ι5, οπότε όποιος μπορεί και έχει αντίστοιχη εμπειρία, ας το αναφέρει εδώ.

Ευχαριστώ,
Greek

P.S.: Η όποια βελτίωση με το crosslinking, αν υπάρξει, μπορεί να κάνει και ένα χρόνο για να εμφανισθεί.

Ανώνυμος είπε...

Βασικά παιδιά το να πάρω το όπλο ήταν και λίγο δικιά μου επιλογή.

Αφού είδαν την οπτική μου οξύτητα με φακούς και αφού τους είπα ότι δεν χρησιμοποιώ γυαλιά με έκριναν ως Ι3 ένοπλο(χωρίς να ασχοληθούν για το πόσο βλέπω χωρίς φακούς) με τη δυνατότητα βέβαια οποιαδήποτε στιγμή θέλω κατά τη διάρκεια της θητείας μου με μια απλή επίσκεψη σε κάποιο στρατιωτικό νοσοκομείο να γίνω άοπλος.

Μου μένουν 2 μήνες για να απολυθώ και είμαι ακόμη ένοπλος αν και αρκετές στιγμές το έχω μετανιώσει.

Πάντως είτε ένοπλος είτε άοπλος τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα στο στρατό για κάποιον που μπορεί να εξυπηρετηθεί μόνο με τη χρήση ημίσκληρων φακών επαφής.

Ευτυχώς για μένα βρέθηκαν άνθρωποι γιατροί και αξιωματικοί οι οποίοι έδειξαν κατανόηση στο προβλημα μου και μου έχουν διευκολύνει κάπως τη ζωή.

Η οπτική μου οξύτητα με γυαλιά τα οποία αναγκάστηκα για πρώτη φορά να χρησιμοποιήσω εκεί μέσα έιναι γύρω στα 4/10 ως 5/10 και τα χρησιμοποιώ κάποιες νεκρές ώρες για να ξεκουράσω λίγο τα μάτια μου.

Ύστερα από μια κουβέντα που είχα με κάποιο στρατιωτικό οφθαλμίατρο μου είχε πει ότι μέχρι το 2003 σχεδόν όλες οι περιπτώσεις με κερατόκωνο έπαιρναν απαλλαγή από τη στράτευση.Μετά το 2003 αλλάξαν κάπως τα πράγματα και κάθε περίπτωση κρίνεται ανάλογα με την οπτική οξύτητα.Η άποψη μου είναι πως αν κάποιος με εξελισσόμενο κερατόκωνο θέλει να πάρει απαλλαγή και είναι διατεθειμένος να μπει σε μια διαδικασία συνεχών αναβολών για το λόγο αυτό ότι τελικά μάλλον θα τη πάρει την απαλλαγή

Κώστα συγχαρτήρια για τη δημιουργία αυτού του σαίτ είναι πολύ καλή η προσπάθεια σου και αξιοθαύμαστη.

Ο κερατόκωνος είναι κάτι το οποίο μπορούμε να το καταλάβουμε μόνο εμείς που πάσχουμε από αυτό

Κώστας είπε...

Μάνο,
Φχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

Ανώνυμος είπε...

εμενα στο ναυτικό με γράψανε στα .... και με βγάλανε Ι1 χαχα.με ρωτάνε βλέπεισ καλά??λέω όχι.ε δεν πειράζει μου λένε στο ναυτικό είσαι.
και εγώ τώρα θα κάνω επμβαση με την ριβοφλαβίνη και φοβάμαι λίγο.πόσο σας στοίχισε??
gatoulis

Unknown είπε...

Posa kostizei tetoia methodos?