Κυριακή 1 Ιουνίου 2008

Η Εμπειρία Της Αγκάθα Απο Την Επέμβαση Με Ριβοφλαβίνη

Η Αγκάθα μου έστειλε και αυτή την δική της εμπειρία απο την επέμβαση με ριβοφλαβίνη (crosslinking) και σας την παραθέτω:
---------------------------------------------------------------------------------

Στις 21/5/2008 έκανα την επέμβαση Cross linking με ριβοφλαβίνη σε οφθαλμολογική κλινική της Αθήνας.

Μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι συμφωνώ απόλυτα με τον Δημήτρη ότι η επέμβαση δεν ήταν καθόλου επώδινη

Πιο λεπτομερώς,
Καμια ώρα πριν την εγχείρηση ξεκίνησαν να μου κάνουν κάποιες προεγχειρητικες εξετάσεις και μετα από αυτές ξεκίνησαν να ρίχνουν στο ματι μου κάποια κολλήρια (το ένα ήταν αναισθητικό, το άλλο δε θυμάμαι ακριβώς).15 λεπτά πριν μπω στο χειρουργείο μου έδωσαν και ενα ηρεμιστικο.

Αφού μπαίνουμε στο χειρουργείο ξεκίνησαν και μου έβαλαν στο μάτι 2 ταινίες ( μία στο πάνω βλέφαρο και μία στο κάτω ) και μία δαγκανίτσα μεσα στο μάτι έτσι ώστε να παραμείνει ανοιχτό.
Μου αφάιρεσαν το επιθήλιο και μετά μου μέτρησαν το πάχος του κερατοειδή.
Εδώ πρέπει να αναφέρω ότι για να κάνει κάποιος αυτή την επέμβαση ο κερατοειδής πρέπει να έχει ένα ελάχιστο πάχος. Εγώ λοιπόν έιχα ακριβώς ίδια τιμή με την ελάχιστη απαιτούμενη οπότε ο γιατρός μου θεώρησε σωστό να προσπαθήσει να μου φουσκώσει τον κερατοειδη με κάποιους τεχνικούς τρόπους. Και έτσι έγινε.

Στο τελευταίο μισάωρο της επέμβασης ξεκίνησαν οι ενσταλάξεις ριβοφλαβίνης και η ακτινοβολία.
Ήταν χωρισμένο σε 6 στάδια των 5 λεπτών.
Να πώ ότι το τελευταίο μισάωρο ήταν αρκετά κουραστικό γιατί η δαγκάνα στο μάτι είχε αρχίσει και με ενοχλούσε αρκετα και μου ήταν δύσκολο να επικεντρώνω το βλεμμα μου στην ακτινοβολία.

Γυρίζοντας σπίτι το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να κοιμηθώ.Δε μπορώ να πω οτι είχα ιδιαίτερο πόνο απλά μια ενόχληση.

Τώρα, 10 μέρες μετά την επέμβαση βάζω ακόμα κάποια κολλήρια, βλεπω ακόμα λίγο θαμπα και επισκέπτομαι συχνα το γιατρό μου.

Αυτά και από τη δική μου εμπειρία.

2 σχόλια:

Κώστας είπε...

από ότι βλέπω στις 21 εγώ γιόρταζα κι εσύ τραβιόσουν στα χειρουργεία :)

Ανώνυμος είπε...

πόσο κόστισε η επέμβαση???
μετά απο πόσο καιρό έβαλες τους φακούς??