Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2008

Η Εξέλιξη Της Επέμβασης Που Έκανε Ο Δημήτρης.

Ο Δημήτρης μας ενημερώνει για την εξέλιξη που έχει το μάτι του, μετά την επέμβαση που έκανε τον Μάιο και τον ευχαριστώ πολύ για αυτό.
Εδώ θα διαβάσετε το πρώτο
mail του
Τρεις μήνες μετά έστειλε το δεύτερο
mail.

Και σήμερα δημοσιεύω το 3ο...


Προχθές επισκέφθηκα και πάλι τον οφθαλμίατρο μου στην Θεσσαλονίκη έξι μήνες μετά την επέμβαση CCL που είχα κάνει στο δεξί μου μάτι.
Τα νέα ήταν κάτι παραπάνω απο καλά.
Κατα πρώτον η κατάσταση στο αριστερό μου μάτι παραμένει αμετάβλητη τους τελευταίους έξι μήνες χωρίς να παρουσιάσει απολύτως καμία επιδείνωση.
Στο δεξί μου μάτι η κατάσταση βελτιώθηκε και ο κώνος υποχώρησε ακόμα περισσότερο.
Όπως μου εξήγησε ο γιατρός εάν υποχωρήσει ακόμα λίγο προς το κέντρο της όρασης τότε η διαφορά στην όραση θα είναι τεράστια.
Κάνοντας ακόμα μια μέτρηση έβγαλα 5-6/10 στο δεξί με τα γυαλιά μυωπίας-αστιγματισμού που έχω τώρα και έφτασα πολύ εύκολα τα 7/10 στο αριστερό. Με απλά λόγια μου είπε πως δεν είναι απαραίτητο να μπώ στην διαδικασία να εφαρμόσουμε κάποιο φακό επαφής αφού με τα γυαλιά η όραση μου είνα σχετικά καλή.
Και το κυριότερο που μου τόνισε πως εάν κάνω κάποια προσπάθεια να εφαρμόσω στο δεξί μου μάτι κάποιο φακό επαφής πολύ πιθανόν να αχρηστευτεί ο φακός μετα απο την πάροδο κάποιων μηνών επειδή η καμπυλότητα θα αλλάζει προς το φυσιολογικό(!!).
Όπως έχω πεί και στο παρελθόν ιδιαίτερα προβλήματα δεν αντιμετωπίζω απλώς παρα μόνο στην νυχτερινή οδήγηση που χρειάζεται λίγη παραπάνω αυτοσυγκέντρωση.
Απο ότι μέχρι στιγμής δείχνουν τα πράγματα μάλλον "πέρασα ξυστά".
Εύχομαι ότι καλύτερο,και να περνάς πάντα καλά.
Θα έχεις νέα μου σύντομα.
Δημήτρης

Δεν υπάρχουν σχόλια: