Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2009

Η Ντιάνα Μας Γράφει..

Γεια σε όλους. Καλή χρονιά.
Το site μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρον και με εντυπωσίασε το πόσα άτομα έχουμε το ίδιο πρόβλημα.
Συνήθως κανένας δεν καταλαβαίνει τι εννοώ, όταν λέω ότι έχω κερατόκωνο.
Το ανακάλυψα στα 15 ,μετά από μία πενταετία με γυαλιά σαν πατομπούκαλα με τα οποία όμως δεν έβλεπα ούτε στα 2 μέτρα.Έβαλα σκληρό φακό στο αριστερό μάτι και μου έκανε φοβερή εντύπωση που έβλεπα ότι τα χρώματα ήταν έντονακαι ο δρόμος είχε πετρούλες. Στα 20 μου έκανα μεταμόσχευση στο δεξί μου μάτι γιατί λόγω μεγάλης καμπυλότητας δεν μπόρεσαν να μου εφαρμόσουν φακό.
Χρειάστηκαν τουλάχιστο 18 μήνες για να αρχίσω να βλέπω κάτι που δεν ξεπέρασε ποτέ τα 6/10 και τελευταία φθείνει.Δεν θα μιλήσω για τον πόνο, τις εξεταστικές που έχασα λόγω μολύνσεων του κερατοειδή ή τα χρήματα που ξόδεψα σε γιατρούς και σε φακούς.
Είμαι 36 τώρα και επειδή οι τελευταίοι φακοί μου κόστισαν 800 ευρώ (και αυτό χωρίς απόδειξη, γιατί αλλιώς κόστιζαν κατά τον οφθαλμίατρο μου 1200 ευρώ!!!) αποφάσισα να πάρω μια δεύτερη γνώμη οφθαλμίατρου.
Εκεί άκουσα ότι έχω περάσει ύδρωπα, ότι το δεξί μου μάτι έχει και πάλι έντονες καμπύλες και συνειδητοποίησα ότι δεν έχω ούτε μια κερατοπογραφία από τις πολλές που έχω κάνει, ούτε και σαφή εικόνα της κατάστασης.Δεν ξέρω αν εμπιστεύομαι το γιατρό μου πια, όχι θα έλεγα....

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ντιάνα, αυτό που αναφέρεις είναι κλασική περίπτωση πολλών γιατρών που κρατάνε αρχείο μόνο για αυτούς. Πάντα μα πάντα χρειάζεται μια δεύτερη (ή και τρίτη) γνώμη. Κανένας γιατρός δεν είναι Θεός.
Υπάρχουν αρκετοί καλοί γιατροί, ειδικά σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Κρήτη.

greek

Elerran είπε...

Πράγματι, υπάρχουν γιατροί και γιατροί. Ο δικός μου μου δίνει την εντύπωση ότι πράγματι θέλει να σε βοηθήσει. Όταν πήγα για εξέταση μετά από τρία χρόνια και μου βρήκε ύδρωπα, μόνο που δεν με έδειρε επειδή δεν είχα πάει τόσο καιρό. (Αλήθεια, τι είναι ο υδρωπας; δεν τόλμησα να τον ρωτήσω) Ακόμα, έχω στα χέρια μου όλες τις μετρήσεις. Όπως είπε και ο προηγούμενος, ίσως είναι ώρα να πάρεις και μια δεύτερη γνώμη.

Χρήστος είπε...

Φιλη dianna,κουραγιο

Μηπως μπορεις να μ πεις πως πηγαινες μεταγχειριτικα γιατι ετοιμαζομαι για μεταμοσχευση σιγουρα στο ενα και ισως και στα 2 ματια.Τα 6/10 με φακο τα επιασες?Μπορεις να βαλεις μαλακους φακους επαφης ή γυαλα?

Ευχαριστω