Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2009

Ο Χάρης Τζ. γράφει για τον δικό του κερατόκωνο

καλη σας ημερα.
παρακαλω για την βοηθεια σας,αν βεβαια γνωριζετε.
εχω και εγω λοιπον κερατοκωνο,μεχρι τωρα στα 41 μου τα καταφερνω
ικανοποιητικα με ημισκληρους αλλα και υβριδικους (τελευταια) φακους.
η οραση ειναι ειναι πολυ καλη 10/10 στο ενα και 8-9/10 για το "κακο" ματι.
εχω βεβαια συχνα προβληματα μικροτραυματισμων κτλ.
προσφατα επισκευτηκα γνωστο οφθαλμολογικο κεντρο για την περιπτωση
που θα μπορουσα να κανω την θεραπεια cross linking.
αντι αυτου ο γιατρος με "τρομοκρατησε" λεγοντας μου οτι στο κακο ματι
το παχος του κερατοειδη απο 500μμ εχει πεσει στα 265μμ(εγινε μετρηση) και κινδυνευω να παθω διατρηση του κερατοειδους ανα πασα στιγμη και αρα πρεπει να κανω μεταμοσχευση του.
σημειωνω οτι ειμαι σε αυτην την κατασταση περιπου 10 χρονια τουλαχιστον και δεν εχει συμβει τιποτα.
νομιζα οτι προχωραμε σε μεταμοσχευση μονο οταν πλεον δεν βλεπουμε
ουτε με φακους επαφης και οχι και "προληπτικα" ,ετσι το καταλαβαινω εγω,
γιατι μπορει να γινει διατρηση (αν ισχυει αυτο) του κερατοειδη.
παρακαλω τα φωτα σας,εχω απελπιστει,δεν μπορει κανεις να εμπιστευτει
κανεναν γιατρο.
το τονιζω αυτο γιατι το ιδιο μου ειχε πει και αλλος πολυ γνωστος γιατρος
πριν 10 χρονια ετοιμος να με βαλει σε λιστα αναμονης και για καλη μου τυχη ζητησα την γνωμη αλλου γιατρου ο οποιος μου ειπε οσο βλεπεις με φακους και μπορεις να τους υποφερεις δεν κανεις τιποτα αλλο.
παραθετω και το κινητο μου 6948****** Χαρης τζ. αν θελετε στειλτε
μηνυμα και σας καλω να τα πουμε.
ευχαριστω πολυ και περιμενω νεα σας.

*[Απαγορεύεται η ανάρτηση προσωπικών στοιχείων]

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σίγουρα υπάρχουν άτομα που γνωρίζουν περισσότερα αλλά κατά την άποψή μου ο καταλληλότερος για να δώσει απάντηση σε αυτά που λες είναι ο οφθαλμίατρός σου. Υπάρχουν γιατροί που είναι εξειδικευμένοι στον κερατόκωνο. Στη θέση σου θα έπαιρνα τη γνώμη > 2 οφθαλμιάτρων και μετά θα αποφάσιζα. Είναι καθαρά προσωπική απόφαση.
Ελπίζω να πάνε όλα καλά.

greek

Ανώνυμος είπε...

Σαν οφθαλμιατρος,και με την επιφυλαξη που μπορω να εχω αφου δεν σε εχω εκετασει, σου λεω πως οφθαλμος με κερατοκωνο και οραση 8/10 προφανως βεβαια με φακο επαφης, ειναι παραλογο να μεταμοσχευθει. Ο λεπτος κερατοειδης ειναι ενα κακο προγνωστικο στοιχείο για την μελλοντικη ακεραιότητα του κερατοειδή, αλλά σκέψη για μεταμόσχευση θα μπει τοτε..
Χρίστος Μπούρος

Elerran είπε...

Κι εγώ είμαι στην ίδια κατάσταση. Καλύτερα βλέπω από το δεξί μου μάτι, το οποίο όμως έχει πάχος γύρω στα 250μμ, και έχει κάνει ύδρωπα. Ο γιατρός μου, στον οποίο έχω μεγάλη εμπιστοσύνη μου είπε να κάνω crosslinking και στα δυο μάτια, αλλά για το δεξί να μην είμαι αισιόδοξος. Σε κάθε περίπτωση, η μεταμόσχευση είναι το τελευταίο στάδιο - απλά περιμένω να τρυπήσει... :D